arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

پایگاه اطلاع رسانی دولت: خبر مهلت رهبری به رئیس جمهور، خلاف واقع است

به دنبال درج خبری نادرست و خلاف واقع با عنوان " مهلت رهبر انقلاب به احمدی نژاد" در برخی از سایت های خبری از زبان حجت الاسلام آقا تهرانی به نقل از دکتر احمدی نژاد، بدین وسیله ضمن تکذیب این خبر، از کلیه رسانه ها درخواست می شود از انتشار هرگونه خبر غیر رسمی در خصوص رییس محترم جمهور خودداری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت: به دنبال درج خبری نادرست و خلاف واقع با عنوان " مهلت رهبر انقلاب به احمدی نژاد" در برخی از سایت های خبری از زبان حجت الاسلام آقا تهرانی به نقل از دکتر احمدی نژاد، بدین وسیله ضمن تکذیب این خبر، از کلیه رسانه ها درخواست می شود از انتشار هرگونه خبر غیر رسمی در خصوص رییس محترم جمهور خودداری کنند.

بدیهی است مرجع رسمی انتشار دیدگاه ها ،نظرات و اخبار رسمی مربوط به رییس محترم جمهور سایت president.ir است و اخبار که در سایر رسانه ها انتشار می یابد غیر قابل استناد می باشد.

گفتنی است، آقاتهرانی اخیرا در یک سخنرانی عمومی، به نقل مذاکرات انجام شده میان احمدی​نژاد با رهبر معظم انقلاب پرداخته و با بیان اینکه شخصا این مسایل را از احمدی​نژاد شنیده است، از قول وی اعلام کرده بود که مقام معظم رهبری مهلتی تعیین کردند تا احمدی​نژاد یا وزیر اطلاعات را بپذیرد، یا استعفا کند.

نظرات بینندگان