arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰

جوان: "حسین-ن" می خواهد از کشور برود

در پی انتشار خبری مبنی بر فرار (حسین.ن) لیدر رسانه ای جریان انحرافی اصولگرایان و تحت تعقیب بودن وی توسط نهادهای امنیتی خبرنگار جوان آنلاین به جزئیات جدیدی از سوابق کاری نامبرده و فعالیتهای وی دست یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه جوان نوشت: در پی انتشار خبری مبنی بر فرار (حسین.ن) لیدر رسانه ای جریان انحرافی اصولگرایان و تحت تعقیب بودن وی توسط نهادهای امنیتی خبرنگار جوان آنلاین به جزئیات جدیدی از سوابق کاری نامبرده و فعالیتهای وی دست یافت.

بنابر این گزارش (حسین.ن) اخراجی دانشگاه امام صادق(ع) است .

 وی که ساکن محله قلهک می باشد  پیش از این و قبل از ورود به مباحث رسانه ای به همراه پدر خود در کار خرید و فروش مواد شیمیایی! بوده است. مسجدی های مسجد جامع قلهک خاطرات خوبی از حضور این فرد در مسجد به خاطر درگیریها و برخی تندرویهای وی ندارند.

(حسین.ن) بنابر ادعای خودش در ابتدا منتقد جریان انحرافی اصولگرایان بوده و لیکن پس ازچندین جلسه 4-5 ساعته عاشق و شیفته وی می شود و با خود عهد می بندد که اشاعه دهنده نظرات این فرقه باشد!

(حسین.ن) طی سالهای 86 و 86 از طریق فردی به نام (ج) جلسات مستمری با برخی دوستان نزدیکش نظیر(وحید.ش) که هم اکنون در روزنامه دولت مستقر شده با لیدر جریان انحرافی داشته است.

لازم به ذکر است لیدر جریان انحرافی که فعالیتهای گسترده ای در راستای ایجاد انشقاق در بین رسانه ها و جریان اصولگرایی داشته است در جریان دستگیری با برخی هماهنگی ها از دست مامورین امنیتی گریخت و با خودرو سانتافه خود که از کنار ارتباط با جریان انحرافی به دست آورده بود فرار کرد و با شایعه ای جهت منحرف کردن مامورین دوستان وی مدعی شدند که به یکی ا زشهرهای شمالی گریخته است.

شنیده های خبرنگار ما حاکی است که نامبرده قصد خروج از کشور را دارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
PORTUGAL
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۸
0
1
مغلومه ن ( نون ) حسین آقا آجر شده ها !!!
نظرات بینندگان