arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰

"سپاه بازوی ولایت است"

فرمانده سپاه علي‌بن ابيطالب (ع) گفت: شيرازه فعاليت سپاه ولايت‌ فقيه بوده و در واقع سپاه بازوي ولايت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده سپاه علي‌بن ابيطالب (ع) گفت: شيرازه فعاليت سپاه ولايت‌ فقيه بوده و در واقع سپاه بازوي ولايت است.

مهدي مهدوي‌نژاد ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج امام حسين (ع) كه در سالن اجتماعات دانشكده اصول دين برگزار شد، در سخناني با اشاره به ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: ايشان جرياني از ولايت ترسيم كرده و در تداوم بخشيدن به اين جريان مقاومت كردند و درسي به تمام نسل‌هاي تاريخ دادند. 

وي ادامه داد: افرادي كه در جبهه مقابل قرار داشتند و در برابر جبهه حق ايستادگي كرده، انسان‌هايي بودند كه جوهره پاكي نداشتند و عقبه فكري آنها بيمار بود. 

مهدوي‌نژاد يادآور شد: آنها به پرستش خداهاي باطل مشغول بوده كه در برهه‌اي از زمان پيامبري بر آنها نازل شده و نور حقانيت را بر آنان جلوه‌گر ساخته است اما پس از مدت كوتاهي مكنونات قلبي و دروني خود را رشد داده و نورانيت را زير پا گذاشتند. 

فرمانده سپاه علي‌بن ابيطالب (ع) بيان داشت: در طول تاريخ دو جبهه حق و باطل همواره در مقابل يكديگر قرار داشتند و عده جبهه حق در اقليت و جبهه باطل در اكثريت نيرو و امكانات بوده و با بدترين شكل در برابر حق ايستادگي كردند. 

مهدوي‌نژاد بيان داشت: جبهه باطل با پستي و زشتي به راحتي ظلم مي‌كنند، به طور نمونه توپ و تانك از عربستان به كشور بحرين فرستاده مي‌شود و جان مردم بي‌دفاع را مورد هدف قرار مي‌دهند. 

وي اذعان كرد: در عرصه‌هاي كوچك هم به اين شكل است و انسان بايد مراقب نفس درون و سركش خود باشد و بايد براي سركوب كردن نفس درون تلاش كند. 

فرمانده سپاه علي‌بن ابيطالب (ع) تصريح كرد: هرچه بار مسئوليت بيشتر و بزرگ‌تر مي‌شود، پيچيدگي كار بيشتر است و بايد مراقب بود و از نمونه‌هاي تاريخي درس گرفت. 

مهدوي‌نژاد خاطرنشان كرد: در طول 30 انقلاب اسلامي عده‌اي به سمت اهداف غايي رهسپار شدند و عده‌اي حتي از بزرگان در حالي كه به سمت قله در حركت بودند سقوط كرده و از حركت به سمت قله بازماندند و اين لغزش و غلطيدن به معناي سقوط به قعر راه است. 

وي گفت: ديده شد به محض اينكه فرد در راه جابه‌جا مي‌شود راديو آمريكا و اسرائيل هم‌صداي فرد مي‌شود، چنان كه هم‌صداي فرد و افرادي شدند كه فتنه 88 را خلق و همراهي كردند. 

فرمانده سپاه علي‌بن ابيطالب (ع) در ادامه بيان داشت: بايد تلاش شود از نعمت‌هاي خداوند همانند نبوت، امامت، ولايت و وجود مبارك حضرت زهرا (س) قدرداني شده و اين به آن معناست كه بايد كارها و مسئوليت‌هاي محوله را به درستي انجام داد. 

مهدوي‌نژاد با اشاره به نامگذاري سال 90 به نام جهاد اقتصادي از سوي مقام معظم رهبري گفت: دشمنان در مقابل ايستاده‌اند و ما بايد مبارزه و تلاش خود را براي رويارويي با آنان بيشتر كنيم، مقام معظم رهبري نيز با نامگذاري امسال به جهاد اقتصادي مسير را براي تحقق اهداف فراهم ساختند. 

وي خاطرنشان كرد: پويايي حركت امام خميني (ره) و انقلاب اسلامي و افق‌هايي كه ايشان براي كشور ترسيم كردند بايد همواره موردنظر باشد و راهبردها و رهنمودهاي مقام معظم رهبري مورد توجه و اهتمام قرار گيرد. 

فرمانده سپاه علي‌بن ابيطالب (ع) يادآور شد: ماموريت اساسي ما جذب كمي و كيفي، تثبيت و رشد نيروهاي بسيج است و بايد دست ياري به سوي پايگا‌ه‌ها، حوزه و ناحيه دراز كرد. 

مهدوي‌نژاد گفت: فرماندهان نواحي نقش تعيين‌كننده‌اي در هويت‌بخشي ناحيه مقاومت نسبت به بيرون و درون داشته و مديران بايد بتوانند به اين مسائل توجه بيشتري داشته باشند. 

وي با بيان اينكه امروز دشمنان به دو نكته ولايت و سپاه توجه ويژه دارند، اظهار داشت: شيرازه فعاليت سپاه ولايت ‌فقيه بوده و در واقع سپاه بازوي ولايت است. 

فرمانده سپاه علي‌بن ابيطالب (ع) گفت: مطالبه مقام معظم رهبري اين است كه سپاه مردمي و متدين داشته باشيم و بايد در راستاي منويات ايشان تلاش كنيم. 
نظرات بینندگان