arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴

فرماندهان نظامی ائتلاف ضدداعش در کویت گرد هم آمدند

فرماندهان ارشد ۳۰ کشور ائتلاف ضد داعش در کویت گرد هم آمدند تا راجع به طرح هایشان برای مبارزه با این گروه تروریستی بحث و گفتگو کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندهان نظامی ارشد از ۳۰ کشور در حال جنگ با گروه تروریستی داعش روز دوشنبه در کویت گرد هم آمدند تا راجع به راه‌های شکست این گروه افراطی که مناطق وسیعی از عراق و سوریه را اشغال کرده‌اند بحث و گفتگو کنند.

به گزارش «انتخاب»، «ژنرال محمد الخدر»، فرمانده کویتی نیروهای ضد داعش خواستار تلاشهای بیشتری برای شکست دادن افراطیون سرتاسر جهان شد. وی افزود: ما به عنوان رهبران نظامی موظف هستیم به این کوششها با دیده تردید بنگریم و با فوریت راجع به طرح‌های مناسب برای حذف تمام گروه‌های تروریستی که بسیاری از کشورهای جهان را تهدید می کنند بیاندیشیم.

این جلسه تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد.

کمتر از دو هفته از نشست وزرای دفاع ۶۶ کشور عضو ائتلاف بین المللی به اصطلاح علیه داعش به رهبری آمریکا در بروکسل می گذرد. این کشورها هم‌ پیمان شدند تا مبارزه علیه گروه تروریستی داعش را شتاب ببخشند.

کشورهای حاضر در نشست کویت شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه، مصر، عراق، امارات و عربستان سعودی بودند.

این ائتلاف بیش از ۱۰هزار حمله هوایی علیه داعش داشته اند اما این گروه تروریستی هنوز کنترل بخشهای زیادی از عراق و سوریه را در اختیار دارد و حضور خود در لیبی را گسترش داده است.
منبع: مهر
برچسب ها: ائتلاف ضد داعش ، کویت
نظرات بینندگان