arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۴۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

نامه احمدي‌نژاد به علي لاريجاني

دستيار ارشد رئيس جمهور از نامه محمود احمدي‌نژاد به علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي درباره مشكلات احتمالي ناشي از ادغام سازمان تربيت بدني و سازمان ملي جوانان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: دستيار ارشد رئيس جمهور از نامه محمود احمدي‌نژاد به علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي درباره مشكلات احتمالي ناشي از ادغام سازمان تربيت بدني و سازمان ملي جوانان خبر داد.

سيدمجتبي ثمره هاشمي دستيار ارشد رئيس جمهور در حاشيه جلسه امروز چهارشنبه هيأت دولت در جمع خبرنگاران درباره دور جديد گفت‌وگوهاي ايران با 1+5 اظهار داشت: ايران از اينكه كشورهاي 1+5 مجداً رويكرد مذاكره را تعقيب مي‌كنند، استقبال مي‌كند اما چارچوب مذاكرات عدالت و احترام متقابل است؛ اراده بر اين است كه در گفت‌وگوها در چارچوب عدالت و احترام متقابل پيگيري شود، تا مشكل حل شود.

وي درباره زمان و مكان جديد مذاكرات هم توضيح داد: با توجه به بيان رئيس‌جمهور، خواست جمهوري اسلامي ايران ادامه مذاكرات در استانبول است و ايران بر اين پيشنهاد تأكيد دارد اما از پيشنهاد غربي‌ها اطلاع ندارم.

دستيار ارشد رئيس جمهور درباره تشكيل وزارت ورزش و جوانان نيز گفت: رئيس جمهور نامه‌اي را خطاب به رئيس مجلس تهيه كرده كه قرار است براي آقاي لاريجاني بفرستد و در اين نامه مشكلات احتمالي ناشي از ادغام سازمان تربيت بدني و سازمان ملي جوانان تبيين شده است.

ثمره هاشمي افزود: اگر در نتيجه اين نامه نگاري، تغييري در اين زمينه به وجود آيد، اعمال مي‌شود و در هر صورت دولت مصوبه مجلس شوراي اسلامي را اجرا خواهد كرد.

وي درباره اظهارات احمد توكلي نماينده تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس كه گفته بود بخشي از بودجه معاونت برنامه‌ريزي رياست جمهوري در راستاي جلوگيري از فعاليت‌هاي انتخاباتي جريان انحرافي حذف شده، با بيان اينكه چنين مطلبي را نشنيده است اما در عين حال گفت: كسي كه چنين سخني را مطرح كرده بايد براي ادعاي خود مستند و استدلال ارائه كند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا اهوازي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
1
0
از اينكه دولت آقاي احمدي نژاد تحولات ساختاري بسياري را در كشور انجام داده هيچ شكي نيست و به صراحت ميتوان گفت شجاع ترين دولت پس از انقلاب اسلامي بوده ولي آقاي احمدي نژاد احساس ميكند كه مخالفت مجلس با دولت حزبي است و منافع ملت در نظر گرفته نمي شود از طرفي مجلس احساس ميكند رئيس جمهور به مجلس اعتنايي ندارد و فكر ميكند هر آنچه خود تصميم ميگيرد بدون چون چرا بايد اجرا شود ، بنظر بنده هم دولت و هم مجلس بايد فقط و فقط به قانون و منافع كشور پايبند باشند
نظرات بینندگان