arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴

حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی در انتخابات هفتم اسفند

فرماندهان عالی رتبه نظامی همگام با مردم غیور ایران اسلامی با دادن رای خود به نامزدهای مورد نظر در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در حماسه هفتم اسفند مشارکت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مسجد قبا، رای خود را به صندوق های رای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انداخت.

همچنین در ادامه این حضور پرمعنا و چشمگیر، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین آرای خود را در مسجد مفتخر قیطریه به صندوق انداخت.

سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز با شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آرای خود را در شعبه 34 امام زاده صالح(ع) در شمال تهران به صندوق انداخت.

همچنین امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در این انتخابات با شکوه با حضور در مسجد شهید فلاحی رای خود را برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان به صندوق انداخت.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 بامداد روز جمعه آغاز شد و به مدت 10 ساعت ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش ها، استقبال مردمی از این انتخابات چشمگیر بوده و مردم در ساعت اولیه با حضور پر تعداد خود، اقدام به رای دادن کرده اند.

54 میلیون و 915 هزار و 24 ایرانی واجد شرایط حضور در این دوره از انتخابات هستند.

تعداد رای اولی ها نیز سه میلیون 88 هزار و 300 نفر اعلام شده است. 

محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور از استقرار 51 هزار و 700 شعبه اخذ رای در سراسر کشور خبر داده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان