arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

حجازی: پیشنهاد ایرج قادری برای بازیگری را رد کردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت:

ناصر حجازی که دیروز میزبان جمشید مشایخی در خانه اش بود به نقشهای ماندگار بازیگر برجسته سینمای و تئاتر ایران اشاره و عنوان کرد، تماشاگر بازیهای خوب مشایخی بوده است از جمله در فیلم به یاد ماندنی قیصر:« آقای مشایخی از بزرگان زمان ماست و با هنرپیشه‌های امروزی فرقهای زیادی دارد و صراحت لهجه اش همیشه زبانزد بوده است .»

حجازی به پیشنهادهای زیادی که برای بازی در سینما داشته، اشاره کرد و گفت: « آخرین آن پیشنهاد «ایرج قادری» در اولین فیلم پس از شروع به کار دوباره‌اش بود و از من خواست تا در فیلمی ساخته او جلوی دوربین بروم ولی من این پیشنهاد را رد کردم. از راه ورزش به شهرت رسیده بودم. اسم و رسمی برای خودم به هم زده بودم و دیگر نیازی نداشتم بخواهم از راه سینما معروف و بزرگ بشوم. شاید به خاطر چهره‌ام می‌توانستم، اسم در کنم ولی این کار برایم وسوسه کننده نبود. دست آخر هم برای این که قادری قبولم نکند، به او پیشنهاد دستمزد یک صد میلیونی را دادم. او هم از پیشنهادش منصرف شد.»

دروازه بان آبیهای تهران در دهه 50 و 60 گفت، اهل سینما رفتن نبوده و سینمای ایران را دنبال نمی‌کرده است:« بیشتر اهل دیدن فیلمهای خارجی بودم. در این سالها یکی دو بار بیشتر به سینما نرفتم. یک بار برای تماشا فیلم عروس و یک بار هم برای تماشای اخراجی‌های 2 به سینما رفتم ولی از دیدن این فیلم حالم به هم خورد. به همراهانم گفتم، زودتر از سینما بیرون برویم.»
نظرات بینندگان