arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

شهردار تهران: امروز هر چه داريم به برکت خون شهداست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهردار تهران گفت: امروز هر چه از بعد معنوی و مادی ، عزت و افتخار داریم به برکت خون شهداست.

به گزارش خبرنگار ما ، محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح مرحله نخست طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های شهید آبشناسان و ستاری و بهره برداری از700طرح عمرانی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ترافیکی و خدمات شهری منطقه5 با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های شهیدان آبشناسان و ستاری افزود: این بی انصافی است که با هر سلیقه و گرایش و هر نگاهی ، خود را مدیون شهدا ندانیم .

شهردار تهران ادامه داد: امنیت ، فرهنگ ، استقلال ، فرزندان و هر چه داریم به برکت این شهداست و باید خود را مدیون آنها بدانیم و اهداف آنان را تحت رهبری مقام معظم رهبری پیش ببریم.

وی با اشاره به افتتاح700 طرح عمرانی در منطقه 5 افزود: از شهردار منطقه می خواهم فهرست این700 طرح را در اختیار رسانه ها قرار دهد تا عدد700 تشریفاتی دیده نشود هر چند که مردم منطقه به خوبی می دانند که چه زحمات و کارهای خوبی در این منطقه صورت گرفته است. شهردار تهران با اشاره به جایگاه و شأن کارگر گفت: کارگران همیشه پرتلاش ترین هستند اما هیچ جا نام و نشانی از آنان نیست ، آنها هیچ وقت دیده نمی شوند و از آنها هیچ وقت تشکر نمی شود.

وی افزود: کار و تلاش و فعالیت با پول قابل خرید نیست و ابتدایی ترین نگاه به کار و کارگر این است که از منظر شغل برای معیشت به آن نگاه کنند.

قالیباف ادامه داد: کارگر ، پیمانکار و مشاور باید دقت کند که ارزان ترین چیزی را که در مقابل کارش می گیرد پول است کارگر باید بداند که اعضا و جوارحی که در کارگاه با آن فعالیت می کند قابل برگشت نیست و اگر این اعضا و جوارح را جز به خدا به دیگری فروختیم ارزان فروخته و ضرر بزرگی کرده ایم. وی گفت: شأن و مقام شهیدان به علت این است که جز با خدا با کسی معامله نکرده اند و ما هم باید دقت داشته باشیم که کار و تلاش خود را جز به خدا به دیگری ندهیم و با این نگاه که کار ارزش است ، به درستی قدر کار و کارگر و تلاش را بدانیم. ادامه دارد.
نظرات بینندگان