arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

بازگشت هیات تجاری لهستان به ایران در نیمه اول سال 2016

معاون وزیر توسعه لهستان از سفر دوباره هیات تجاری این کشور به ایران تا سه ماه آینده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 'رادوستاو دوماگالسکی' روز دوشنبه در حاشیه مراسم کاشت نهال صلح و دوستی ایران و لهستان در مشهد در جمع خبرنگاران گفت: در سفر هیات تجاری لهستان به مشهد در هفت موضوع تجاری و اقتصادی با فعالان اقتصادی این کلانشهر مذاکره شد.

به گزارش انتخاب، وی با بیان اینکه این مذاکرات به نتایج خوبی منجر شد، افزود: در این راستا این هیات برای ادامه مراودات در نیمه اول سال 2016 مجددا به ایران سفر خواهد کرد.

دوماگالسکی ادامه داد: خراسان رضوی و لهستان می توانند در زمینه های صنایع شیمیایی، کشاورزی، معدنی و خطوط ریلی همکاری های گسترده ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه آمادگی برای همکاری های مشترک بین دو کشور در زمینه های مختلف وجود دارد، گفت: عمق این همکاری ها بستگی به طرفین مذاکره دارد و با توجه به تلاش هر دو دولت برای تعمیق روابط، بزودی قراردادهای مهمی منعقد خواهد شد.

معاون وزیر توسعه لهستان ادامه داد: ارتباط بین ایران و لهستان سابقه ای دیرینه دارد و امیدواریم طی این سفر زمینه همکاریهای بیشتر فراهم شود.

هیات تجاری لهستان که شنبه گذشته وارد مشهد شده بود تاکنون علاوه بر نشست با فعالان اقتصادی خراسان رضوی از برخی واحدهای صنعتی مشهد نیز دیدن کرده است. 

این هیات عصر سه شنبه مشهد را به مقصد تهران ترک می کند. 
منبع: ایرنا
برچسب ها: هیات تجاری ، لهستان
نظرات بینندگان