arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

تحریم های اتحادیه اروپا علیه روس ها و اوکراینی ها 6ماه دیگر تمدید شد

مقامات اتحادیه اروپا روز چهارشنبه از تمدید تحریم های این اتحادیه علیه شخصیت های حقیقی و حقوقی روسیه و اوکراین دخیل در درگیری اوکراین به مدت شش ماه دیگر خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک مقام اتحادیه اروپا پس از نشست دیپلمات های کشورهای عضو این اتحادیه گفت: تحریم های اعمال شده علیه 146 فرد و 37 نهاد و سازمان روسی و اوکراینی، شامل محدودیت سفر و مسدود شدن دارایی های شان تا سپتامبر تمدید شد. 

بر اساس این گزارش، انتظار می رود نشست روز پنجشنبه وزرای کشور اتحادیه اروپا در بروکسل به طور رسمی این تصمیم را تصویب کند. 

'دیمتری روگوزین' معاون نخست وزیر روسیه به خاطر حمایت از انضمام کریمه در مارس 2014 به خاک روسیه، 'آرکادی باخین' و 'آناتولی آنتونف' معاونان وزیر دفاع روسیه از جمله افرادی هستند که نام آنها در فهرست تحریم های اتحادیه اروپا قرار دارد. 

اتحادیه اروپا این افراد را به خاطر ایفای نقش ادعایی در درگیری اوکراین، جایی که طرفداران مسکو برای استقلال از 'کی یف' در حال جنگ هستند، در فهرست تحریم های خود قرار داده است. 

اتحادیه اروپا در ماه دسامبر نیز با اعلام این مطلب که روسیه به توافقنامه آتش بس سال گذشته در اوکراین پایبند نبود، تحریم های اقتصادی علیه کل بخش های اقتصاد روسیه را تجدید کرد. 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان