arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

حزب‌الله: عربستان از اقدامات شنیع خود دست برندارد همانند اسرائیل مذموم خواهد شد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اعلام اینکه رژیم ریاض نقشی تخریبی در منطقه ایفا می‌کند، هشدار داد در صورتی‌که عربستان سعودی از مواضع شنیع خود دست برندارد به‌زودی در لبنان روابط با این کشور همانند روابط با اسرائیل می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از «رای‌الیوم»، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای گفت: عربستان سعودی نقشی تخریبی و توطئه‌گرانه در منطقه ایفا می‌کند.

شیخ قاسم گفت: عربستان سعودی، یمن را تخریب کرد و از تروریست‌ها حمایت و پشتیبانی مالی و تسلیحاتی کرد و همچنین بر جنایات اسرائیل سرپوش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه رژیم سعودی با تروریست خواندن حزب‌الله به این گروه خدمت کرد؛ متذکر شد: شورای همکاری خلیج‌فارس، حزب‌الله را در فهرست تروریستی گنجاند ولی این اقدام ترس و نگرانی ما را برنمی‌انگیزد. عربستان سعودی از اصطلاحی برای تروریست خواندن حزب‌الله استفاده کرد که اسرائیل نیز آن را به‌کار می‌برد.

معاون دبیرکل حزب‌الله هشدار داد: در صورتی‌که عربستان سعودی از مواضع و اقدامات شنیع خود دست برندارد به‌زودی در لبنان روابط با این کشور همانند روابط با اسرائیل یک اقدام مذموم محسوب می‌شود.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان