arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

آخرین اخبار از انفجار در بازار تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عصر امروز انفجار در یکی از پاساژ‌های بازار تهران سبب مصدومیت تعدادی از شهروندان شد.

این انفجار امروز چهارشنبه در پاساژ سه طبقه طلا در بازار تهران رخ داد و گزارش‌های اولیه حاکی از مصدومیت تنی چند از شهروندان است.

حسن عباسی، سخنگوی اورژانس تهران در گفت وگویی که در ساعت 19:30 دقیقه با ایسنا انجام داد، شمار مجروحان را 39 تن اعلام کرد و گفت: ‌24 نفر به بیمارستان سینا و 8 تن بیمارستان لقمان منتقل شده و 7 نفر نیز به صورت سرپایی در بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار گرفتند که حال برخی از آنها متاسفانه وخیم است.

عباسی پیش از این (در ساعت 18:50) شما مجروحان را 15 تن اعلام کرده و بااشاره به اعزام شش اکیپ به محل حادثه اضافه کرده بود: گمانه‌زنی‌های اولیه حکایت از این دارد که انفجار کپسول گاز موجب این حادثه شده است.

کشتی آرای رییس اتحادیه طلا و جواهرات در گفت وگویی علت حادثه امروز را انفجار کپسول یا پمپ هوا در کارگاه طلاسازی بیان کرد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگویی که دقایقی پس از این حادثه با ایسنا داشت، در این باره گفت: هنوز دلیل قطعی انفجار مشخص نیست اما به احتمال زیاد بی احتیاطی هنگام کار با گاز موجب وقوع این حادثه شده است.

وی افزود:‌این حادثه در یک پاساژ سه طبقه طلا و ساعت رخ داده و محل وقوع آن نیز یکی از مغازه‌های نزدیک به ورودی طبقه همکف بود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان