arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۸ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۵

خرازی: از ابتدا با مذاکرات سازش مخالف بودیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسئولان گروه‌های فلسطینی مقیم سوریه و رئیس انجمن دوستی فلسطین با ایران در محل سفارت کشورمان در دمشق با هیأت ایرانی به ریاست کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش انتخاب، در این جلسه کمال خرازی با اشاره به تداوم نهضت مقاومت مردم فلسطین علیه دشمن صهیونیستی، بر مخالفت اصولی جمهوری اسلامی ایران از ابتدا با مذاکرات به بن بست رسیده سازش و هم‌چنین لزوم تقویت همه جانبه مقاومت و حمایت همگان از انتفاضه جاری در فلسطین تاکید کرد.

به گزارش سفارت ایران در دمشق در این جلسه گروه‌های فلسطینی نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو و تقدیر مجدد از حمایت های بی دریغ مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران از ملت ستیم دیده فلسطین و سایر ملل مظلوم جهان، بر اجماع نظر همه گروه‌های فلسطینی درباره ضرورت فراگیر شدن انتفاضه مردمی تاکید و دستاوردهای متنوع کشورمان از جمله برجام را در راستای خدمت به ثبات منطقه عنوان کردند.

کمال خرازی جمعه بعد از ظهر از لبنان به دمشق رفت و در جریان سفر سه روزه خود به سوریه با تعدادی از مقامات این کشور از جمله بشاراسد رئیس جمهور سوریه و ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه و ... گفت‌وگو کرد. پیش از این نیز خرازی به بیروت سفر کرده بود و در این سفر نیز با تعدادی از مقامات لبنانی از جمله جبران باسیل وزیر امور خارجه لبنان ، تمام سلام نخست وزیر لبنان ، نبیه بری رئیس مجلس لبنان و ... دیدار و گفت‌وگو کرد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان