arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۸ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۵

جابجایی خانواده های داعش در موصل، از بیم حمله های غافلگیرانه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گروه تروریستی داعش از بیم شروع عملیات نهایی آزادسازی استان نینوا و مرکز آن موصل، 150 خانواده متعلق به اعضای خود را در داخل این شهر جابجا کرد.

سعید مموزینی مسئول بخش رسانه ای حزب دمکرات کردستان عراق در موصل با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا در اربیل گفت، در حالی این روزها ارتش عراق حملات اولیه خود را برای کنترل شهر موصل آغاز کرده که تروریست های تکفیری داعش در تلاش برای جابجایی نیروهایشان در داخل موصل هستند.

وی افزود:داعش در تازه ترین تحرک خود اقدام به جابجایی منازل 150 تن از خانواده های خود از سمت چپ شهر به سمت راست شهر موصل کرده است، چرا که بیم دارد همزمان با تشدید عملیات در موصل نیروهایشان در سمت چپ شهر که عموما کردزبان هستند، مورد خیانت و حمله غافلگیرانه قرار گیرند.

وی افزود: داعش این روزها حال و روز خوشی ندارد و در تازه ترین حمله هوایی به شهر موصل یکی از امرای خود به نام حمادی احمد شعیب به همراه 5 محافظش را از دست داده است واز این رو با بریدن سر نیروهای پیشمرگه در تلاش است از این بار سنگینی که بر روی دوش این گروه وجود دارد، بکاهد.

سعید مموزینی همچنین به فشار داعش به مردم موصل برای پیوستن به این گروه اشاره کرده و می گوید: داعش 15 جوان کرد را به این دلیل که روانه جنگ نشده اند، دستگیر و راهی زندان کرده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان