arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۲۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

بقایی حکم انفصال خود را تایید کرد

حميد بقائي معاون اجرائي رئيس جمهور حكم ديوان عدالت اداري را درباره خود مبني بر 4 سال انفصال از خدمات دولتي تأييد كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: حميد بقائي معاون اجرائي رئيس جمهور حكم ديوان عدالت اداري را درباره خود مبني بر 4 سال انفصال از خدمات دولتي تأييد كرد.

حميد بقايي در نشست خبري امروز در پاسخ به اين سؤال خبرنگار ما مبني بر اينكه: "شنيده شده است ديوان عدالت اداري شما را به مدت 4 سال از خدمات دولتي محروم كرده است، آيا تأييد مي‌كنيد؟ "، گفت: درست است.

براساس اخبار منتشره، حميد بقائي به‌دنبال تخلفات عديده در دوره‌اي كه رياست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري را به‌عهده داشت، در ديوان عدالت اداري محكوم شده است.

اما پس از صدور رأي ديوان درباره تخلفات بقائي و صدور حكم قطعي، وي از اجراي آن استنكاف مي‌ورزد و همين موضوع باعث مي‌شود وي به 4 سال انفصال از خدمات دولتي محكوم شود.

وي تا اين لحظه حاضر نشده است كه اين حكم را اجرا كند و به‌دنبال برگرداندن آن در ديوان عدالت اداري است.

مطابق ماده 37 از قانون ديوان عدالت اداري مصوب سال 58، در صورتي كه محكوم‌عليه از اجراي رأي استنكاف نمايد با رأي شعبه صادركننده حكم، به انفصال موقت از خدمات دولتي تا پنج سال و جبران خسارت وارده محكوم مي‌شود.

گفتني است در جريان برگزاري نشست خبري بقائي در دبيرخانه شوراي مناطق آزاد ، اسفنديار رحيم مشائي به صورت سرزده وارد ساختمان دبيرخانه و اتاق بقائي شد و وي نيز پس از پايان اين نشست به وي پيوست تا شايعه‌‌اي درباره رايزني‌هاي مشايي و بقايي پيرامون حكم صادره از سوي ديوان عدالت اداري تقويت شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
مهدی59
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
1
0
وای بر شما ای قدرنشناسها ؛ باز هم به دنبال گل آلودکردن یکی از سرچمه های زلال عرفان هستید ؟ نفرین برشما باد ای نامردمان حسود !!! حال که این کار را کردید بدانید که آرزویتان را به گور میبرید و نخواهید توانست در سد محکم دولت ولایت مدار رخنه کنید ؛ به کوری چشم شما ؛ همچنان بقایی ابقا خواهد شد !!! تا کور شود...
نظرات بینندگان