arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب"؛ در "60 ثانیه"/امروز شنبه ۰۷ خرداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۰:

تعارف مدیران بر سر جنازه کارون + تصاویر
پیگیریها حاکی از فشارهای غیرمنطقی به مدیریت سدگتوندعلیا برای شتاب بخشیدن به افتتاحیه این پروژه ملی و آغاز آبگیری این سد با حضور رئیس جمهور می باشد و متاسفانه استاندار خوزستان بعنوان نماینده رئیس جمهور در استان نیز با چشم پوشی از نواقص این پروژه عظیم ملی، به سوی کلید زدن حادثه ای دیگر قدم بر می دارد.
در یک عمل ساده،
باز هم سهل انگاری یک پزشک ، جان یک کودک را گرفت
این کودک سه ساله که آتنا قجر نام داشت صبح روز شنبه 7 خرداد ماه در اثر سهل انگاری و بی احتیاطی پزشک معالجش در سنندج جان خود را از دست داد.
باهنر: رهبری هنوز علاقمند هستند بصورت طبیعی عمر دولت دهم به پایان برسد
محمدرضا باهنر در نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین در مورد وقایع اخیر مربوط به وزارت اطلاعات گفت: این عمل یک کار از قبل برنامه ریزی شده بود ولی زمان وقوع یک حادثه بود. اتفاق نامیمون و نامبارکی بود
"امام برای داریوش فروهر گز فرستاد"
وزیر اسبق اطلاعات می گوید: امام(س) اجازه نمی دانند جفایی نسبت به منتقدین و مخالفین خود صورت گیرد.
سردار نقدی: در فتنه آینده با کسانی مواجه می شویم که قشنگ تر از ما نماز می خوانند
سردار نقدی خاطر نشان کرد: در فتنه ای که در سال 88 گذشت افرادی می آمدند در خیابان ها روزه می خوردند و با کفش نماز می خواندند، اما در آینده با کسانی مواجه هستیم که قشنگ تر از ما نماز می خوانند.


آیت الله امجد: همه انقلاب را صادر نکنیم برای خودمان هم بگذاریم
آقا خدا هست قیامت هم هست ما هم باید بدی نکنیم تمام شد.قیامت قیامت است تا نرویم ببینیم معلوم نمی شود چه خبر است .
بني اعتماد: متاسفانه دامنه رنجهاي برخي مردم هرروز افزايش پيدامي‌كند
رخشان بني اعتماد كسي است كه از طريق نشانه دار كردن شخصيت فيلم‌هايش در دلهاي همه ما مي‌نشيند و با اين فيلمها همان كاري را كرده است كه ما ارزوي انجام آن را داريم.
لطف آقای وزیر: تهرانى ها در صورت صرفه جويى با قطعى برق مواجه نمى شوند!
در حالی که برخی نقاط تهران، صبح و ظهر امروز با خاموشی های مقطعی همراه بود، مجید نامجو گفت: فعلا برنامه ای برای جیره بندی برق در تابستان نداریم و اگر مردم روند صرفه جویی را ادامه دهند، برای تامین برق در فصول گرم سال مشکلی نخواهیم داشت.
هفته ی آینده، دوئل تکاندهنده ی احمدی نژاد و مخالفان؟
انتقادات رو به افزایش و حیرت انگیز از احمدی نژاد از سوی اصولگرایان وارد مرحله ی جدیدی شده است که براساس اخبار برخی منابع در هفته ی آینده به دوئلی"تکاندهنده و غیرقابل پیش بینی" تبدیل خواهد شد.
مرجع تقلید "جریان انحرافی" وارد می شود!
سرکرده جریان انحرافی پروژه جدید مرجع سازی را کلید زده است. نماینده ویژه وی در سفری محرمانه به قم با چند تن از روحانیون دیدار و مبالغ قابل توجهی به آنان کمک مالی کرده است. نماینده جریان انحرافی از آنان خواسته رساله های خود را منتشر کنند.
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷
اشاره ی نماینده رهبری در سپاه به احمدی نژاد: فردی که شعار مقابله با اشرافیگری می داد، زیر سایه خود، اشرافیگری تازه ای را می پروراند
اقای احمدی نژاد! آیا برخورد با وزیر اطلاعات به بدترین شكل مهرورزیست؟ آیا بركناری وزیر نفت كه ریاست اپك را هم برعهده دارد مهرورزیست؟
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۷۰
همسر قذافی: دوست داشتم در کنار پسرم بمیرم/ تاریخ درباره ما قضاوت خواهد کرد
وی که به ندرت در رسانه ها حضور پیدا می کند گفت خانواده قذافی هر شب هدف حملات موشکی قرار داشت ،‌ حملاتی که درست موقع نماز مغرب و عشا آغاز می شد.
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۴
انتقاد قالیباف از دوران شهرداری احمدی نژاد
وی تلویحاً از دوران شهرداری مدیران پیش از خود انتقاد کرد و افزود: اینکه ما تونل رسالت را که بهره برداری از آن 11سال زمان برد ،منطقی و تونل توحید که 30 ماه زمان برد،غیر منطقی بدانیم درست نیست.
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۰
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:
هزينه ثبت ازدواج و طلاق هم گران شد!/ واکنش به صیغه پیامکی!
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۷
مصباحي مقدم: پرداخت يارانه استمرار ندارد
رييس كميسيون طرح تحول اقتصادي «كاهش 20 درصدي سهم يارانه توليد و افزايش سهم خانوارها را با هدف جلوگيري از نارضايتي خانواده‌ها» دانست.
تمام داوطلبان كنكور 90 وارد دانشگاه‌ مي‌شوند
كنكور سراسري 90 در روزهاي پنج‎شنبه و جمعه 9 و 10 تيرماه و صبح روز شنبه 11 تيرماه با رقابت بيش از يك ميليون نفر برگزار مي‌شود و به گفته مسئولان سازمان سنجش آموزش كشور، تمام داوطلبان اين آزمون وارد دانشگاه‌ها مي‌شوند.
جمهوری اسلامی : مجلس با اقتدارم آرزوست!
در جريان وزن كشي در انتخابات مجلس هشتم، كاملاً مشخص گرديد كه طيف دولتي موسوم به "رايحه خوش خدمت" تا چه ميزان كم وزن است. اكنون در پرتو تحولات ماههاي اخير، حتي همان وزن و اعتبار سابق هم به جد مورد سؤال است و كاملاً بعيد به نظر مي‌رسد "رايحه خوش خدمت" به مشام كسي برسد و اگر هم رسيد، چنین بوئي خوشايند باشد و پذيرفتني.
تاکید دوباره آقای منتقد در تلویزیون ایران؛
فراستی: عرب نیا هم متوهم است هم نارسیسیست/ تاحالا به هیچ کس توهین نکردم/ شمقدری از یک "نازی" حمایت کرد که کارخانه پورنوسازی دارد! + فیلم
فراستی در مورد کیمیایی گفت: من در مورد به کیمیای حرف نزدم. من راجع به فیلم جرم حرف زدم این که ایشان گفتند که "فراستی وابسته به جریانی است" این اتهام از آنهایی است که خیلی ها خواستند به آن دامن بزنند.
"می گویند چرا برای سخنانم از "رهبر انقلاب" هزینه کردم؟"
عرب نیا: سرباز سیاست های جمهوری اسلامی نیستم/ به احمدی نژاد رای ندادم اما.../ یک روانشناس بیاید بگوید من مشکل دارم یا فراستی؟/ میراث بازیگری مدیون بهروز وثوقی است + فیلم
به من خرده گرفتند که چرا از رهبری را برای سخنان خودم، هزینه کردم و برخی آمدند و به واسطه ی اینکه از عدالت گفتند، مرا منتسب به آقای احمدی نژاد کردند! / من سرباز سیاست های فرهنگی جمهوری اسلامی نیستم. من خادم ملتم هستم و در راه میهنم گام برمی دارم.
نظرات بینندگان