arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۵

داعش هند را تهدید کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
داعش تهدید کرد در حال اجرای عملیات در هند است.
 
به گزارش انتخاب، گروه تروریستی داعش مدعی شد که در حال طراحی اقدامات تلافی‌جویانه به منظور انتقام‌گیری درخصوص مسلمانانی است که در ایالت گجرات هند و سایر شهرهای این کشور کشته شده‌اند.
 
به گزارش خبرگزاری رویترز، هند، کشوری که مذهب اکثریت جمعیت آن هندو است، 160 میلیون مسلمان دارد که تنها شمار اندکی از آنان به داعش پیوسته‌اند.
 
در یک نوار ویدیویی که توسط یک گروه اطلاعاتی آمریکایی موسوم به "موسسه جستجو درخصوص نهادهای تروریستی بین‌المللی " (سایت) مشاهده شده است، داعش به تحقیر مسلمانانی پرداخته که با هندوهای "خورشید، درخت و گاوپرست" به صورت مسالمت‌آمیز زندگی می‌کنند و از آنها می‌خواهد به سرزمینهای تحت تصرف این گروه تروریستی (خلافت) سفر کنند.
 
یک شبه نظامی هندی که در این نوار ویدیویی خود را "ابوسلمان الهندی" معرفی کرده و در استان حمص سوریه مشغول فعالیت است، می‌گوید: در این سرزمین (سرزمین‌های تحت تصرف داعش) شما باید از کفار متنفر باشید. در این سرزمین باید به اجرای "جهاد" بپردازید.
 
وی در ادامه اظهارات خود در این نوار ویدویی مدعی شد: در این سرزمین دین شما ایمن است و قانون الله در بالاترین مرتبه قرار دارد. در این سرزمین چیزی نمی‌تواند شما را از انجام اعمال نیک،‌ انجام دعوة و موعظه درخصوص اسلام بازدارد. در این سرزمین زندگی، شرف و اموال شما محفوظ است!
 
در این نوار ویدیویی، یک داعشی دیگر گفت که این گروه تروریستی در هند نیز حضور خواهد داشت تا مسلمان‌ها را آزاد کند و انتقام خشونت علیه آن‌ها در ایالت‌های گجرات و کشمیر در سال 2002 و نابودی یک مسجد توسط هندوها در سال 1992 بگیرد.
 
وی گفت: ما با شمشیر باز می‌گردیم تا شما را آزاد کنیم و انتقام مسجد بابری، اتفاقات کشمیر و گجرات را بگیریم.
 
بیش از 1000 تن در گجرات کشته شدند که اکثر آنان مسلمانی بودند که توسط هندو‌های افراطی و به انتقام سوزاندن هندوها در یک قطار، مورد حمله قرار گرفتند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان