arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵

تغییر دو فرماندار استان تهران

«سیدشهاب الدین چاوشی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: این دولت تعلق خاطری به هیچ یک از جریان های سیاسی ندارد و همه آنها در این دولت عزیز و محترمند به شرطی که در چارچوب قانون اساسی و متعهد به الزامات قانون حرکت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«سیدشهاب الدین چاوشی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: این دولت تعلق خاطری به هیچ یک از جریان های سیاسی ندارد و همه آنها در این دولت عزیز و محترمند به شرطی که در چارچوب قانون اساسی و متعهد به الزامات قانون حرکت کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از استانداری تهران، «سیدحسین هاشمی» استاندار تهران با صدور احکام جداگانه ای «سعید بیات» را به عنوان سرپرست فرمانداری رباط کریم و «محسن ضرغام» را به عنوان سرپرست فرمانداری قدس منصوب کرد.

آئین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید این دو شهرستان با حضور سیدشهاب الدین چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و جمعی از مسئولان دو شهرستان در فرمانداری شهرستان های رباط کریم و قدس برگزار شد.

چاوشی در جلسه تودیع و معارفه فرماندار رباط کریم با بیان اینکه رفت آمدهای مسئولان باید منشا تحول و تحرک باشد، گفت: زمان بازنشستگی آقای بیگی فرارسیده بود اما به دلیل برگزاری انتخابات جابجایی میسر نبود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تقدیر از زحمات و خدمات فرماندار سابق شهرستان رباط کریم افزود: وی بخشی از کارهای بلاتکلیف شهرستان را پیگیری کردند.
چاوشی تصریح کرد: آقای بیات نیز که پیش از این معاون سیاسی فرمانداری شهرری بودند از امروز رسماً به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی می شوند.
معاون استاندار با تاکید بر اهمیت رفاقت و همدلی میان مسئولان در شهرستان ها گفت: ما همه به این نظام و انقلاب تعلق خاطر داریم و سربازان این کشور محسوب می شویم و باید تلاش کنیم در هر موقعیت نقش خود را ایفا نمائیم.

وی ادامه داد: خط سیر نظام سیاسی ما از حکومت پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) آغاز شده است و بر اساس نگاه اعتقادی اغلب مسلمانان بخصوص ما شیعیان به حضرت مهدی موعود(عج) ختم خواهد شد.
چاوشی با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام اسلامی یک وظیفه الهی شمرده می شود، تصریح کرد: اگر کسی جز این به آن بنگرد بازنده است و هرکسی که شایسته تر از خودش را بشناسد و به نفع او کنار نرود غاصب است و اینها نگاه های اعتقادی ماست.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تاکید براینکه گردش نخبگان و ایجاد فرصت برای تمام کسانی که شایستگی و توانائی خدمت به نظام و کشور را دارند امر ضروری و بدیهی است، افزود: جمهوری اسلامی یک مجموعه واحد است و براساس سخنان مقام معظم رهبری یک منظومه است که اجزاء آن در کنار هم معنا پیدا می کند. به همین خاطر در مکتب ما به وحدت و همدلی و یکپارچگی تاکید شده است.
معاون استاندار تهران همچنین با اشاره به اینکه مرزبندی های سیاسی در هر جامعه ای وجود دارد عنوان کرد: مهم این است که هدف و مقصد یکی باشد.

چاوشی با بیان اینکه کسی که مسئولیت را پذیرفته باشد باید پاسخگوی نارضایتی ها باشد افزود: در جمهوری اسلامی مسئولیت طعمه نیست مسئولیت خون بهای شهیدان و جانبازان و بسیجیان بسیاری است که هنوز هم برای دفاع از مرزهای عقیدتی جمهوری اسلامی در حال مبارزه در سوریه هستند تا ما آسیب پذیر نباشیم.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: این دولت تعلق خاطری به هیچ یک از جریان های سیاسی ندارد و همه آنها در این دولت عزیز و محترمند به شرطی که در چارچوب قانون اساسی و متعهد به الزامات قانون حرکت کنند.
در پایان این مراسم حکم سرپرستی فرمانداری رباط کریم به همراه متن نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر به عنوان میثاق نامه استانداری با فرماندار و نیز یک مجموعه دو جلدی از وظایف استانداران و فرمانداران به آقای سعید بیات اعطاء شد و تقدیرنامه ای نیز از طرف استاندار به آقای بیگی تقدیم گردید.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان