arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۱۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۰
قسمت دوم ستون "جسوترین و بامزه ترین های هفته" در "انتخاب"

10 فرد جسور و بامزه هفته چه کسانی بودند؟/ شریفی نیا، نیکزاد، شجونی، شمقدری و ....

پس از سخنان جناب نیکزاد، بسیاری از آقای نیکزاد خواستند ، ابتدا سری به "املاکی" سرکوچه شان بزنند (البته امیدواریم املاکی محله ی آقای نیکزاد، شبیه میوه فروشی محله ی بعضی ها نباشد!) و از قیمت خرید و اجاره مطلع شوند و ضمناً از وزیر خواسته شده این "خانه های روی دستشان مانده" را به مردم مظلوم ایران نشان داده تا بالاخره خانه دار شوند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پایگاه خبری تحلیلی"انتخاب" Entekhab.IR در نظر دارد ، آخر هر هفته (جمعه) نگاه و اشاره ای به جسورانه ترین و بامزه ترین اظهارنظرها توسط افراد مختلف داخلی و خارجی، داشته باشد.

(قسمت نخست ستون "بامزه ترین و جسورترین های هفته" در "انتخاب")

هفته ی گذشته (هفته ی دوم خردادماه)، تقریبا مانند دیگر هفته ها، تحلیل و اظهار نظرهای بامزه و بعضا جسورانه ای در محافل خبری شنیده شده است که در ذیل به ان اشاره می شود:

شخصیت های بامزه هفته

1- نیکزاد: وزیر مسکن که ظاهراً از بازار املاک خبری ندارد و حتی زحمت تحقیق و بررسی هم به خود نداده ، گفته است که قیمت مسکن بالا نمی رود، زیرا ما آنقدر خانه ساخته‌ایم که روی دستمان مانده است! وی افزوده است: برخی آتش به پا می‌کنند و می‌خواهند بازار مسکن را بهم بریزند. سخنان ایشان به سرعت نقل محافل شده و بسیاری را خنداند.




بسیاری  نیز این وسط از آقای وزیر خواستند ، ابتدا سری به "املاکی" سرکوچه شان بزنند (البته امیدواریم املاکی محله ی آقای نیکزاد، شبیه میوه فروشی محله ی بعضی ها نباشد!) و از قیمت خرید و اجاره مطلع شوند و ضمناً از وزیر خواسته شده این "خانه های روی دستشان مانده" را به مردم مظلوم ایران نشان داده تا بالاخره خانه دار شوند!

2- شمقدری: وی که صاحب عالی ترین مقام سینمایی کشور است در واکنش به رفتار تبعض آمیزی که جشنواره کن با "تریه" داشت، به رئیس این جشنواره معروف سینمایی نامه نوشت و از وی انتقاد کرد. این در حالی است که رفتارهای  نسبتاً وحشتناک تری هر ساله در جشنواره بین المللی! فجر رخ می دهد که می توان به رفتار امسال برگزارکنندگان جشنواره با فیلم های حاتمی کیا و میر کریمی اشاره کرد.

 
http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1390/3/2/6323_405.jpg


البته باید گفت که " لارس فون تریه" هم ظاهرا از نامه اقای شمقدری خرسند نشده بود و با نوشتن نامه ای گفت که اظهاراتش جای دفاع ندارد. در نهایت باید پرسید که چرا اقای شمقدری زحمت این را به خود نداده است که تحقیقی کوچک در مورد این سینماگر دانمارکی که کارنامه اش پر از فیلم های پورنو است، کند؟

ضمن اینکه ما این وسط نفهمیدیم چرا برخی از آقایان دولت (من جمله جناب ایشان) دوست دارند در هر مورد دخالت کرده و نامه نگاری کنند!

3- شجونی: جناب شجونی که از محوبیت غیرقابل وصفی در بین مردم برخوردار است به نقل قولی غیر معتبر از شهید رجایی اشاره کرده است که ایشان گفته است: شجونی، مردم با کمال میل به تو رای می دهند.



در این مورد، نگارنده ی این ستون، توضیحی ندارد!

4- اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس: کاظم جلالی گفت:  طرح تحریم وتعقیب برخی مقامات آمریکایی در کمیسیون امنیت ملی به اتفاق آرا تصویب شد.





البته دراین که سیاست "تلافی"، سیاست بدی در مقابل آمریکایی ها نیست، سخنی نیست، اما یکی نیست از نمایندگان معزز مجلس بپرسد آیا این 26 نفری که تحریم شده اند، سفرهای متعددی به ایران دارند یا حساب های بانکی خود را در بانک های نمونه ایران قرار داده اند؟ این هم اسمش شد تحریم و سیاست تلافی جویانه؟!

5-محمد رضا شریفی نیا: ویدئوی 11 دقیقه ای از سخنان جالب محمد رضا شریفی نیا درمورد فیلم " جدایی نادر از سیمین " اصغر فرهادی منتشر شده است. وی که خود را محبوب مردم می داند و بر این خیال است که دارای پایگاهی بین مردم است، گفته است: ما بودیم که گفتیم فیلم فرهادی را ببینید ، پس مردم به حرف ما گوش دادند. به حرف شما که گفتید اخراجی ها را تحریم کنید گوش ندادند. وی در ادامه به تحلیل های عمیق خود از فیلم جدایی نادر از سیمین می پردازد و می گوید: حرف جدایی نادر این است که به خاطر اینکه به او اتهام دزدی زده اند می خواهد از خود دفاع کند! همه اش همین است ، همین! پشت دیگه نداره . می خواهند از این فیلم چیز دیگری بسازند.نیا،



ان شالله پس از سفر مکه ی جناب شریفی نیا، به خاطر این افاضات تان، می فرستیم تان دور دور دنیا حال کنید!

شخصیت های جسور هفته

1- وزیر دفاع: بالاخره پس از مدتها یک مقام نظامی جمهوری اسلامی ایران، به اظهارات پی در پی مقامات سعودی مبنی بر تهدید ایران واکنش نشان داد.

http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1390/3/11/6835_907.jpg

وی گفت: آل‌سعود در حدی نیست که ایران را تهدید کند، لذا باید گفت که آل‌سعود هرگز جسارت تهدید نظامی نسبت به ایران را پیدا نخواهد کرد.



2-برخی مسئولان اجرایی کشور: متاسفانه، هفته ی گذشته با وجود هشدارهایی که داده شده بود، افتتاح زود هنگامی صورت گرفت که در نتیجه منجر به کشته شدن چندین نفر از هموطنان در پالایشگاه آبادان شد.

اما به نظر می رسد که مسئولان و اطرافیان رئیس جمهور نه تنها از این موضوع عبرت نگرفته اند بلکه برای افتتاح زود هنگام پروژه "سدگتوندعلیا" فشارهای زیادی به مدیریت این پروژه وارد کرده اند.

3- شرکت تویوتا: این شرکت از تصمیم خود برای فراخوان بیش از چهل و هفت هزار دستگاه خودروی پریوس هایبرید از بازار ژاپن به علت نقص در جعبه دنده و فرمان انها خبر داده است. این خبر را باید مدیران ایران خودرو، سایپا و... بخوانند که روزانه خودروهایی که این شرکت های به اصطلاح خودورسازی با نقص های فنی فراوان تحویل مردم مظلوم کشور می کنند، آتش می گیرد،منفجر می شود و یا به ناگه از کار می افتد.



بارها مراکز مختلف از جمله ناجا به این شرکت ها  در مورد نقص هایی که در این خودروهای تولیدی وجود دارد، هشدار داده اند، اما متاسفانه مدیران این شرکت ها توجهی نمی کنند و ککشان هم نمی گزد، البته اخیراً ناجا هم با این مسائل کاری ندارد!

4- آیت الله نمازی: پایگاه اطلاع رسانی "سفیر ولایت" که توسط دفتر آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اداره می شود، با انتشار مطلبی با عنوان "ناگفته های حضرت آیت الله نمازی درباره انحرافات و جریانات اخیر کشور"، اطلاعات مهمی را از تحرکات خطرناک جریان انجرافی و لیدر این جریان، فاش کرد. البته در حال حاضر این خبر از این سایت حذف شده است.


وی در حاشیه درس خارج فقه خود، گفت: آقای سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه رفتند خدمت مقام معظم رهبری و گفتند اجازه بدهید ایشان را بگیریم کل غائله حل می شود حالا نهایتاً چند روزی بعضی ها اظهار نگرانی خواهند کرد و تمام خواهد شد. آقا ظاهراً هنوز به این نتیجه نرسیدند ولی فرمودند همه عوامل را دستگیر کنید کسانی که نیروهای عملیاتی این طرح هستند آقا فرمودند با قوت بازجویی کنید و بررسی کنید اما حساب رئیس جمهور را جدا کنید. آیت الله نمازی در ادامه گفت: احمدی نژاد گفته است که آرای من به خاطر حمایت "آقا" کم شد!

5- فریبرز عرب نیا: بازیگر نقش "مختار" برای دومین بار  در برنامه "هفت" حضور یافت و توضیحاتی در خصوص اظهارات خود ارائه داد.وی با انتقاد از اینکه چرا عدالت را به احمدی نژاد منتسب می کنید، گفت: مقصود من از عدالت این نبود. وی در ادامه اعلام کرد که به احمدی نژاد رای نداده است و خود را سرباز جمهوری اسلامی نمی داند.
http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1390/3/7/6580_600.jpg

سخنان وی واکنش هایی از سوی فراستی و بهداد را به دنبال داشت. فراستی این بازیگر را نارسیسیت و بهداد او را عقده ای! خواند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
0
13
همه درست و جالب بود
ناشناس
|
Poland
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
0
14
ستون جالبیه.ادامش بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
0
3
ستون جالبیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
0
8
این ستون از همه جذابتره

کاش میشد از هفته ای درش آورد . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
0
6
دست شما دردنکنه خندیدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
0
4
عرب نیا بهترین.
شریفی !! نیا بدترین.
تن مرد و نامرد یکیست .
زمان باید بگذرد ، تا بدانی مرد کیست!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
0
2
كلمه جسور رو حذف كنين درست ميشه!! همشون با مزه هستن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
0
3
به قول معروف که میگن فلانی دیر اومده میخواد زود بره آقای شجونی هم دیر حوس قدرت کرده حالا زودم میخواد پست بگیره طفلک می خواد نماینده مجلس بشه که با شرایط جدید نمیشه
نظرات بینندگان