arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

اجابت؛ نمایشگاه عکسی با موضوع کودکان کار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خانه هنرمندان میزبانی خود برای نمایشگاه عکس کودکان کار را فردا همزمان با سالروز جهانی لغو کار کودکان پایان خواهد داد. عکاسان از سه روزقبل با 40 فریم عکس٫ تصویری از درد و رنج کودکانی که در خیابان یا کارگاه مشغول فعالیت اند را  پیش روی مخاطبان نهاده اند . 
آقای سعید کیایی که در برگزاری این نمایشگاه به شبکه یاری کودکان کار و خیابان کمک کرده است می گوید : بیشتر کودکان در کارگاه های سخت نظیر شیشه گری ٫ زنجیربافی ٫ کوره های اجرپزی و مشاغل سختی مشغولند که غالبا از چشم ما پنهان می ماند.
کیایی معتقد است که خروج کارگاه ها از شمول قانون کار به توسعه حضور کودکان در این کارگاه ها انجامیده و فضای این عکس ها به خوبی شرایط غیر ایمن کار برای کودکان را نشان می دهد. 
زینب مهدویان، علی حامد حقدوست، حجت عطایی، لاله خداجویی، مهدی بلوریان، مازیار اسدی، مونا ثابتی، نرگس امامی، رامونا میریان، یونس خانی، هادی مختاریان، کاوه صباغی و علی قنبرلو عکاسانی بودند که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.
شبکه یاری حمایت از کودکان کار متشکل از ۴۰ سازمان مردم نهاد است که حدود دو دهه برای حمایت از کودکان کار و اسیب تلاش می کنند.

اجابت؛ نمایشگاه عکسی با موضوع کودکان کار
نظرات بینندگان