arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

ترکیه برد و در فهرست انتظار قرار گرفت/ چک حذف شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ترکیه با برتری 2 بر صفر برابر جمهوری چک، ضمن امضا کردن سند حذف این تیم شانس خود را برای صعود به مرحله بعد حفظ کرد.

به گزارش ایسنا، جمهوری چک و ترکیه در سومین دیدار خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر ترکیه به پایان رسید.

بوراک ایلماز در دقیقه 10 توانست دروازه چک را باز کند تا ترکیه از حریف خود پیش بیفتد. این اولین گل ترکیه در این دوره از رقابت ها نیز بود. در ادامه بازی نیز حرکات خوب امره مور، پدیده فوتبال ترکیه چند بار باعث شد تا ترکیه تا آستانه گلزنی پیش برود.

در دقیقه 32 پلاشیل با تجربه می توانست دروازه ترکیه را باز کند که شوت سنگین او را باباجان، دروازه‌بان ترکیه برگشت داد.

ترکیه که اکنون سه امتیاز کامل این دیدار را گرفته است، می‌تواند برای صعود به مرحله بعد امیدوار باشد.

در نیمه دوم شاگردان وربا حملات زیادی روی دروازه ترکیه تدارک دیدند ولی حمایت بی نظیر هواداران ترکیه در ورزشگاه به عنوان یار دوازدهم برای این تیم عمل می کرد. شاگردان فاتح تریم در دقیقه 58 روی یک ضدحمله می توانستند به گل برسند. در این صحنه امره مور ستاره جوان بوروسیا دورتموند با عبور از چند بازیکن، می توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند که ضربه او از دست رفت و راه به جایی نبرد.

در دقیقه 64 نوبت به اوزان توفان رسید تا دروازه جمهوری چک را باز کند و دومین گل ترکیه را به ثمر برساند و آب سردی بر پیکر بازیکنان چک بریزد.

در ادامه، چک رو به بازی مستقیم آورد. در دقیقه 78 نوبت به سیوک رسید تا او نیز یک موقعیت دیگر را از دست بدهد و نتواند دروازه ترکیه را باز کند.

در نهایت این دیدار با برتری 2 بر صفر ترکیه به پایان رسید تا این تیم در گروهی سخت بتواند در رده سوم رده بندی قرار بگیرد تا به صعود امیدوار بماند. جمهوری چک هم در قعر جدول قرار گرفت و حذف شد. 

نظرات بینندگان