arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
به نامه خدا

بيانيه ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) به مناسبت روز جهاني قدس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روز قدس روز آرمانها و اهداف مقدس و اسلامى این امت است. روز قدس یكى از مهمترین روزها در جهان اسلام است. شركت فعالانه مسلمانان در مراسم روز جهانى قدس سبب قدرت و قوت مبارزین فلسطین خواهد شد. ملت مسلمان ایران با شركت در راهپیمایى روز جهانى قدس این روز عزیز را زنده نگه دارند.
سیاست ‌آمریکا، صهیونیست¬ها و استعمارگران ‌این ‌است‌ که ‌مسأله ‌فلسطین‌ به ‌فراموشی ‌سپرده ‌شود.
این صهیونیسم‌ است که در مقابل ‌موج ‌نسل¬های ‌رو به ‌ازدیاد فلسطینی‌ طاقت‌ نخواهد آورد. صهیونیسم ‌و دولت‌ غاصب‌ و مجعول‌ صهیونیستی‌ در فلسطین‌، محکوم ‌به ‌فناست‌. 
امروز بیداری اسلامی ملت¬های مسلمان نسبت به فلسطین و مردم آن فراگیر است. همه مسلمانان و کشورهای اسلامی با احساس مسئولیت باید به مبارزین فلسطین در داخل و خارج کمک های همه جانبه کنند. مسأله فلسطین در صدر مسایل بین¬الملل اسلامی است.
اسراییل با تبانی و همفکری دولت های استعماری غرب و شرق، زاییده شد و برای سرکوبی و استعمار ملل اسلامی به وجود آمد و امروز از طرف همه استعمارگران حمایت و پشتیبانی می شود. حرکت عظیم ملّت ایران در روز قدس خشم و خروش و انزجار از استکبار و استعمارگران را با صداى بلند به جهانیان اعلام می کند.
برهمين اساس ستاد اجرايي فرمان‌ حضرت امام(ره)‌ نيز ضمن اعلام خشم و انزجار از صهيونيست و استكبار جهاني، با بهره‌مندي از منويات مقام معظم رهبري و همگام با حضور گسترده و يكپارچه تمامي مسلمانان و مردم جهان در راستاي وظيفه اسلامي و انقلابي خود درميان سيل خروشان راهپيمايان روز قدس حضور يافته و از همه ي اقشار ملت شريف ايران براي شركت در راهپيمايي بزرگ اين روز دعوت به عمل مي‌آورد.

اداره كل روابط عمومي ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره)

نظرات بینندگان