arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

دایی: اگر شانس با ما يار بود بيشتر از اينها گل مي زديم/ سرمربي ملوان بندرانزلي: بازيکنانم احساسي بازي کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرمربی تیم پیروزی تهران گفت: ما بازی را خوب شروع نکردیم ملوان خیلی بهتر از ما بازی را آغاز کرد.

 به گزارش انتخاب؛ علی دایی در نشست خبری پایان بازی مرحله اول فینال جام حذفی فوتبال بین پیروزی تهران و ملوان بندرانزلی که با نتیجه 4 بر 2 به نفع تیمش به پایان رسید افزود: در نیمه دوم تاکتیک خود را عوض کردیم و توانستیم بازی خوب و قابل قبولی را ارائه دهیم.

 وی افزود: در مجموع از بازیکنانم راضی هستم چون خیلی خوب کار کردند اما این را هم باید گفت که کار دفاعی تیمی راضی کننده نیست.

دایی گفت: فوتبال حرفه ای بازی کردیم و شانس با ما یار نبود که بیشتر از این گلزنی کنیم.

 وی در خصوص داوری بازی امروز گفت:‌ داور برای ما سه پنالتی نگرفت یکی از پنالتی ها بر روی محمد نوری و دوتای دیگر برروی هادی نوروزی اتفاق افتاده بود. دایی در خصوص بازی تیم ملوان افزود: ملوان با میدان داری بازی خوبی ارائه داد و این ما را مصمم کرده در بازی برگشت که در بندرانزلی برگزار می شود با تاکتیک جدید وارد میدان شویم.

سرمربی تیم پیروزی گفت: هادی نوروزی و علیرضا محمد را به علت دو اخطاره بودن در بازی برگشت در کنار تیم نداریم اما ابراهیم شکوری و وحید هاشمیان می توانند در بازی برگشت ما را یاری کنند.

دایی در خصوص تاثیر حضور پرشور هواداران تیم پیروزی در ورزشگاه آزادی افزود: هیچ کس منکر تاثیر سکوها بر بازی نیست و نمی توان حضور تماشاگران را نادیده گرفت و همیشه مدیون هواداران هستیم و در این بازی که با حضور پرشور تیم خود را تشویق کردند صمیمانه تشکر می کنم.

وی ابراز امیدواری کرد در بازی برگشت در بندرانزلی شاهد حضوریکپارچه تماشاگران تیمش در ورزشگاه انزلی باشد

سرمربي ملوان بندرانزلي: بازيکنانم احساسي بازي کردند

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت:‌ بازیکنانم بازی را خیلی خوب آغاز کردند به نحوی که نیمه اول کاملا در اختیار ما بود.

 به گزارش خبرنگار ما، فرهاد پورغلامی که از روی سکوها ورزشگاه آزادی بازی را تماشا می کرد و از همراهی تمیش به دلیل اخراج در بازی گذشته (ملوان - استقلال)‌محروم بود افزود: بعد از 10 نفره شدن تیم ملوان فشار زیادی به بازیکنانم وارد شد و نتوانستیم بازی را آنگونه که آغاز کردیم ادامه دهیم. وی گفت: بازیکنان تیم ملوان از شرایط فوتبال جام حذفی خارج شدند و احساسی بازی کردند و این موجب افت کیفیت فوتبال ما شد.

 پورغلامی افزود: اگر چه هنوز یک بازی دیگر مانده و ما از شرایط میزبانی بهره می بریم سعی می کنیم که بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهیم. پورغلامی گفت: بازی در دست ما بود و تیم پیروزی تهران با ده نفره شدن تیم ما شانس آورد اگر ده نفره نمی شدیم بازی را با قدرت به پایان می رساندیم. سرمربی ملوان بندرانزلی افزود:‌ ما برای برد آمده بودیم و پیش بینی ها خوب بوده الا اخراج بازیکن اول ما که شیرازه تیم را از هم پاشاند.

پورغلامی گفت: من با این وجود تیمم را قهرمان می دانم و تا این مرحله از بازی های جام حذفی هم که آمده ایم از همه بازیکنان تشکر می کنم. وی افزود: با این شکست کار سختی پیش رو داریم اما مطمئنا سعی می کنیم در بازی برگشت که از شرایط میزبانی هم برخوردار هستیم هوشیارانه غیر ممکن ها را ممکن کنیم.

وی در خصوص داوری بازی گفت: به علت اینکه در موقعیت مکانی نامناسبی قرار داشتم و بر صحنه های بازی اشراف نداشتم نمی توانم اظهار نظر بکنم اما احساس می کنم گل سوم پیروزی آفساید بوده. پورغلامی با اشاره به اینکه در این دیدار داور بیش از اندازه از کارت استفاده افزود: مثل اینکه داورهای عشق کارت دادن دارند و خیلی عجولانه دست به جیب می شوند. سرمربی ملوان بندرانزلی در خصوص کارت زرد اولی که محمد نزهتی هم دریافت کرد گفت: به نظر شما نزهتی در میان این همه هیاهو و تماشاچیان چگونه می توانست صدای سوت داور را بشنود و به همین خاطر فکر می کنم کارت زرد نزهتی درست نبود.

وی در خصوص برگزاری بازی رفت و برگشت برای فینال جام حذفی هم افزود: پیشنهاد دادیم فینال جام حذفی به دلیل فشردگی و پایان لیگ و نبود استراحت کامل برای بازیکنان به صورت تک بازی برگزار شود زیرا نزدیکی این بازی ها و همچنین پایان بازی های لیگ عاملی شده که کیفیت فوتبال ما پایین بیاورد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
0
0
اگر شانس با مردم بود شما تشریف میبردین منزل
نظرات بینندگان