arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰

تکذیب فروش شرکت نوکیا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس شرکت فنلاندی نوکیا تولید کننده گوشی های تلفن همراه روز پنج شنبه شایعات درباره عرضه شدن این شرکت برای فروش را بی اساس توصیف و تاکید کرد نوکیا فروشی نیست.

به گزارش انتخاب؛ استیون ایلوپ مدیرعامل بزرگترین شرکت تولید کننده گوشیهای تلفن همراه در جهان این مسئله را در حاشیه همایش ارتقاء دهندگان گوشی های تلفن همراه در لندن پایتخت انگلیس بیان کرد. این گزارش ها در شرایطی منتشر شد که ارزش سهام نوکیا به ویژه در بخش گوشی های هوشمند با فناوری پیشرفته کاهش یافته است.

این شرکت فنلاندی هفته گذشته پیش بینی خود درباره سود این شرکت در سه ماهه دوم امسال را کاهش داده بود. به دنبال اعلام این پیش بینی ها شایعاتی درباره به فروش گذاشته شدن نوکیا مطرح شد.

نوکیا پیش از این موافقت خود را با همکاری با شرکت آمریکایی مایکروسافت برای توسعه سیستم عامل گوشی های تلفن همراه بر اساس سیستم عامل «ویندوز فون» که مایکروسافت تولید می کند و کنار گذاشتن سیستم عامل «سیمبین» که نوکیا تولید کننده آن است اعلام کرده بود. از سوی دیگر رسانه های فنلاند اعلام کرند ریش گرین رئیس بخش فناوری در شرکت نوکیا به دلایلی که شخصی توصیف شد به مرخصی نامحدود رفته است.
نظرات بینندگان