arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۰

در جلسه فتح ا... زاده وقلعه نويي چه گذشت؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چرا امير قلعه نويي با اطلاع رسمي سايت باشگاه استقلال به خيابان لارستان رفت؟ آيا قرار بود او ناگهان مربي استقلال بشود؟ فتح ا... زاده مي خواست طبق معمول بمب منفجر کند؟ نکند حاجي مي خواست باوجود حمايت هاي آشکارش از پرويزمظلومي با اميرقلعه نويي قرارداد ببندد؟ نکند پرويز مظلومي بازي بخورد؟ اينها سؤال هايي بود که تا قبل از بيرون آمدن امير قلعه نويي از دفتر فتح ا... زاده ذهن همه را به خود مشغول کرده بود.
حتي منشي شخصي حاجي هم با ترديد درباره محتواي اين جلسه حرف مي زد. نزديک ترين فرد به سرپرست باشگاه استقلال هم نمي دانست ماهيت اين جلسه چيست.اما وقتي امير بيرون آمد همه چيز مشخص شد.
چهره خندان امير بروقوع اين احتمال مي افزود. با همان لبخند مرموز از پله ها پايين آمد و سوار خودرواش شد. سلام آقاي قلعه نويي، چه خبر جلسه تان با حاجي تمام شد؟ بي معطلي مي گويد: «بله، تمام شد. مگر چه شده است که اين قدر کنجکاو شده ايد؟» يکي از خبرنگاران به او مي گويد: «شنيديم مي خواهيد به استقلال برگرديد؟» مي خندد و مي گويد: «اي بابا! چرا هر روز اين سؤال را مي پرسيد؟ به خدا قسم خودم بارها گفتم فعلا به استقلال برنمي گردم.
استقلال با مظلومي خوب نتيجه گرفته» پس مقصد بعدي تان کجا است؟ قدري مکث مي کند: «فعلا که هيچ تيمي من را نمي خواهد! »
همان جمله تعارف آميز هميشگي. امير هرگاه با تيمي قرارندارد از اين جمله استفاده مي کند. سوار خودرو دوستش مي شود و از مقابل دفتر فتح ا... زاده دور مي شود. با اين حال هنوز ابهام هاي فراواني وجود دارد. طبقات را بالا مي رويم. نکند قرارداد 4 برگي را امضا کرده باشد؟
اين سؤال بلافاصله مقابل حاجي قرارمي گيرد. او هم مي خندد: «به خدا من که شفاف سازي کرده بودم.امير آمد اين جا و با هم ناهار خورديم. اتفاقا از هردري هم با هم حرف زديم. جالب است که بدانيد امير در جلسه به من گفت بايد مظلومي را حفظ کنيد. مي گفت من هم جاي شما بودم پرويزرا نگه مي داشتم و صلاح نيست او را در اين شرايط کناربگذاريد. بايد به پرويز خان فرصت داد.»
با شنيدن حرف هاي فتح ا... زاده مي شد به اين نتيجه رسيد که حاجي و قلعه نويي فقط يک ميهماني ساده و خودماني را برگزار کرده اند و خبري از عقد قرارداد با مربي اسبق استقلال نيست.به اين ترتيب همه چيز درباره احتمال آمدن امير قلعه نويي به استقلال پايان يافت.درواقع فتح ا... زاده هم دنبال چنين هدفي بود او مي خواست پيرامون روابطش با امير قلعه نويي شفاف سازي کرده و به نوعي به همه بفهماند چنانچه بخواهد امير را به استقلال بياورد شفاف اين موضوع را اعلام کرده و او را مربي استقلال مي کند. با اين حال بايد يک موضوع مهم را يادآور شد. حضور امير قلعه نويي در دفتر فتح ا... زاده يک دليل اصلي داشت. در اين جلسه حاجي پيرامون حضور نيافتن امير قلعه نويي در مراسم تشييع و خاکسپاري اسطوره فوتبال ايران ناصر حجازي حرف هاي مفصل با امير زده است. او حتي به امير گفته مرتکب اشتباه بزرگي شدي که به مراسم ختم حجازي نيامدي. بايد هرطور شده خودت را به اين مراسم مي رساندي.
فتح ا... زاده در ادامه حرف هاي خود به امير قلعه نويي گفت که با اين کار وجهه ات ميان هواداران استقلال اندکي خدشه دار شده است و براي بازگرداندن آن بايد تلاش فراواني کني. البته خود حاجي پيش قدم شده و سعي کرده وجهه امير را با برگزاري اين جلسات حفظ کند. حالا اين سؤال را مي توان از فتح ا... زاده پرسيد آيا با چنين اقدام هايي وجهه امير در ميان هواداران استقلال حفظ مي شود؟ شايد گذرزمان پاسخ اين سؤال را روشن کند. دربرهه کنوني که امير جايگاه قبلي خود را ميان هواداران استقلال از کف داده و بعيد است به اين زودي ها او همان مرد محبوب و دوست داشتني هواداران بشود.

نظرات بینندگان