arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

سهراب مرادی: توقع مردم در بازی های المپیک نباید بیش از توانم باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرادی معتقد است؛ بعد ازمدت ها دوری از میادین بین الللی المپیک 2016 ریو نخستین میدان بزرگی است که در آن روی تخته می روم بنابراین توقعات بالا از من حرفه ای نخواهد بود.

سهراب مرادی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری کشورمان در بازی های المپیک 2016 ریو در خصوص اینکه برخی از رسانه ها با بالا بردن سطح توقع عمومی باعث افزایش استرس پیش از مسابقه برای ورزشکار می شوند در این مورد به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تاکید کرد: بیش از آنچه که در توانم است هیچ انتظاری از خودم ندارم چون بعد از چهار سال پای به میدان بزرگی همچون المپیک گذاشته ام و به درستی می دانم که المپیک سخت ترین و پر استرس ترین رویداد ورزشی دنیاست. همه ورزشکاران برای کسب مدال تمام تلاش خود را به کار می گیرند از این رو  نمی دانم در روز مسابقه روی تخته چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی ادامه داد: رقابت سخت و نفس گیری را با حریفان قدرتمند خود در دسته 94 کیلوگرم دارم، همه رقیبانم قهرمان المپیک و جهان هستند و تمام تلاشم در المپیک این است که وظیفه خود را به خوبی انجام دهم و پایین تر از توانم عمل نکنم ام صحبت از بازی های المپیک است و ممکن هر اتفاقی در آنجا رخ دهد.

مرادی در خصوص قرار گرفتن در صدر استارت لیست رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک 2016 ریو خاطرنشان کرد: جای داشتن در صدر استارت لیست رقابتهای وزنه برداری نشان دهنده این نیست که وزنه بردار صدر نشین در جدول رکورد ورودی، قهرمان آن مسابقات شود. رقابت بر روی تخته همه چیز را مشخص می کند.

وزنه بردار دسته 94 در خصوص آخرین وضعیت خود قبل از رقابت در این وزن گفت: انتظار بالایی از خودم ندارم، بعد از مسابقات گزینشی المپیک 2016 ریو، در کلمبیا  بدنم تحلیل رفت وهنوز هم به اوج آمادگی مطلوب نرسیده ام چون مسیر سختی برا رسیدن به المپیک طی کردم.

مرادی در پایان در خصوص شرایط بدنی اش خاطر نشان کرد: کمی از ناحیه کتف احساس درد می کنم که امیدوارم تا روز مسابقه درد برطرف شود و مرا را برای مسابقه اذیت نکند.

لازم به ذکر است؛ سهراب مرادی به همراه علی هاشمی راس ساعت 2:30 بامداد روز یکشنبه 24 مرداد به روی تخته می رود.

نظرات بینندگان