arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

کلینتون باید به ابهامات مربوط به ایمیل‌هایش به شکل کتبی پاسخ دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک دادگاه فدرال در حکمی از «هیلاری کلینتون» خواسته است تا درباره ماجرای استفاده از ایمیل‌های شخصی خود در امور محرمانه در زمان تصدی وزارت خارجه پاسخ کتبی ارائه نماید.

به گزارش انتخاب به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، یک دادگاه فدرال در حکمی از «هیلاری کلینتون» خواسته است تا درباره ماجرای استفاده از ایمیل‌های شخصی خود پاسخ کتبی ارائه دهد.

به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، این دادگاه فدرال که به نفع یک گروه محافظه‌کار و جمهوری‌خواه رأی داده است، از «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا درباره استفاده از ایمیل‌های شخصی خود در امور محرمانه در زمان تصدی وزارت خارجه پاسخ کتبی درخواست کرده است.

بر این اساس، قاضی «اِمِت جی سولیوان» با صدور حکمی از وزیر خارجه پیشین آمریکا خواسته است تاظرف مدت ۳۰ روز پس از دریافت حکم دادگاه، کتباً به سؤالات مرتبط پاسخ دهد.

این در حالیست که کلینتون و حزب دموکرات نسبت به این مسأله با مشکلات خاصی مواجه بوده به نحوی که برخی از مشاوران این حزب در انتخابات جاری ریاست جمهوری آمریکا؛ از احتمال تأثیر گذاری این مسأله در پیروزی وی خبر می دهند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان