arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵

راه‌چمنی: گروه‌های اصلاح‌طلب از روحانی عبور نمی‌کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی اقدامات و دستاوردهای دولت یازدهم در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاست خارجی را موفق و مثبت خواند و گفت: اقدامات دولت تدبیر و امید موجب شده تا فضای آرام و مناسبی در جامعه برای رشد و توسعه کشور حاکم شود.

محمدرضا راه‌چمنی اظهار داشت: دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه‌های سیاست خارجی، حل پرونده هسته‌ای و کاهش تحریم‌ها، افزایش فروش نفت، کاهش 25 درصدی وابستگی درآمدهای کشور به نفت، حل مشکل تقاضاهای پولی و ارزی کشور، احیای خانه احزاب، توزیع فضای آرام در سطح خارجی، اجرای طرح تحول سلامت برای قشر جامعه و ایجاد خانه سینما برای هنرمندان بود.

وی با بیان اینکه پس از توافقات هسته‌ای شاهد ورود افزون بر 50 مقام ارشد کشورها به ایران بودیم، گفت: این موضوع منجر به امضا تفاهم‌نامه‌های همکاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی شد.

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی تصریح کرد: یکی از دستاورهای مهم دولت تدبیر و امید کاهش 43 درصدی نرخ تورم به کمتر از 10درصد بود که این موضوع زمینه‌ساز تحرک در بخش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را در پی داشت.

راه‌چمنی خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای مهم دولت در حوزه داخل، ایجاد امید به آینده در قشر جوان جامعه بود که واحدهای تولیدی به دلایل مختلف در دولت قبل متوقف شده بودند نیز با برنامه‌ریزی جامع و مدون احیا و راه‌اندازی شدند.

بی‌ثباتی‌ها در قیمت‌ها از بین رفت

وی با بیان اینکه روند افزایش قیمت اجناس به‌صورت بی‌حساب و کتاب در دولت قبل در بازار حکمفرما بود تصریح کرد: با شروع دولت جدید و با برنامه‌های جامع توانست آرامش نسبی را در جامعه حکمفرما کند.

راه‌چمنی تصریح کرد: دولت در این سه سال گذشته توانست در ایجاد نظم و امنیت برنامه‌های خوبی را ایجاد کند.

گروه‌های اصلاح‌طلب از روحانی عبور نمی‌کنند

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی با اشاره به اینکه قطعا برخی از گروه‌ها و جریان‌های اصلاح‌طلب از رییس‌جمهوری انتقاد و گلایه‌هایی دارند اظهار کرد: آقای روحانی گزینه شاخص گروه‌های مختلف اصلاح‌طلب برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده است.

وی به انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: گروه‌ها و جریان‌های سیاسی با برنامه‌های مختلف به‌دنبال کرسی‌های شورا های مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ و تاثیرگذار هستند.

راه‌چمنی تاکید کرد: در انتخابات شوراها در شهرهای کوچک رقابت نامزدها قومیتی، منطقه‌ای، محله‌ای و طایفه‌ای است ولی جریان اصلاح‌طلب تمرکز جدی در شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها خواهند داشت.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی رقابت جریانات سیاسی در کسب حداکثری کرسی‌های شورای شهر تهران را مهم ارزیابی کرد و گفت: رقابت جریانات سیاسی در به‌دست آوردن کرسی‌های شورای شهر تهران در پنجمین دوره انتخابات زیاد خواهد بود.

به گفته وی جریانات اصلاح‌طلب چند لیست متشکل از استانداران، اساتید دانشگاه‌ها و نمایندگان ادواری مجلس را معرفی خواهند کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان