arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۰۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰

قوانین جدید عبور و مرور در "تونل توحید" تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راهور تهران گفت: به منظور جلوگیری از تصادفات تونل توحید طی هفته گذشته دوربین های کنترل سرعت تونل روی سرعت 60 کیلومتر در ساعت تنظیم شد.

به گزارش انتحاب، سردار حسین رحیمی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: با توجه به تصادفاتی که در این تونل رخ می دهد پلیس دیگر اجازه حرکت با سرعت بیش از 60 کیلومتر را داخل تونل نمی دهد و با خودروهای متخلف برخورد می کند. در گذشته برخی از خودروها با سرعت 100 کیلومتر نیز در این تونل تردد می کردند.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد موتور سیکلت در تونل توحید گفت: برای حفظ ایمنی و برابر قانون هیچ موتورسیکلتی حق تردد در تونل توحید را ندارد و علاوه بر اعمال قانون، موتور سیکلت نیز توقیف می شود.

رحیمی ساخت تونل را در روان سازی ترافیک موثر انست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که نمی توان بار ترافیکی یک منطقه را تخلیه کرد احداث تونل و پل می تواند کمک شایانی به رفع گره های ترافیکی کند البته در ساخت سازه های شهری باید از نظر پلیس نیز استفاده شود.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بي نام
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
من خودم هر روز با ماشينم از تونل مي گذرم موتور سوارها بدون هيج مشكلي از داخل تونل رد مي شوند و سرعت ماشين ها خيلي بيشتر از 60 مي باشد خواهشمنديم اينقدر دروغ به مردم نگوييد
نظرات بینندگان