arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰

رسایی: با استیضاح صالحی، ملک زاده به سرپرستی نخواهد رسید

يكي از امضاء كنندگان طرح استيضاح وزير خارجه گفت: در صورت استيضاح وزير خارجه، دولت صالحي را از دست خواهد داد و از طرفي با توجه به اتهامات ملك‌زاده كه به موجب آن برخي اطرفيانش بازداشت شده‌اند، ايشان قطعا به سرپرستي وزارت‌خانه نخواهد رسيد كه اين همان بازي باخت- باخت براي دولت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: يكي از امضاء كنندگان طرح استيضاح وزير خارجه گفت: در صورت استيضاح وزير خارجه، دولت صالحي را از دست خواهد داد و از طرفي با توجه به اتهامات ملك‌زاده كه به موجب آن برخي اطرفيانش بازداشت شده‌اند، ايشان قطعا به سرپرستي وزارت‌خانه نخواهد رسيد كه اين همان بازي باخت- باخت براي دولت است.

حجت‌‌الاسلام حميد رسايي نماينده مردم تهران استيضاح وزير خارجه را در راستاي دفاع از شخص صالحي و كليت دولت خدمتگزار دانست و گفت: استيضاح وزير خارجه به معناي لج و لجبازي نيست بلكه دفاع از دولتي است كه بنا بر خدمت داشته است.

وي با بيان اينكه مجلس براي جلوگيري از هر نوع آسيب و انحراف در دولت، طرح استيضاح وزير خارجه را مطرح كرده است در واكنش به تحليل برخي‌ها مبني بر اينكه استيضاح صالحي بازي برد- برد براي دولت است، تصريح كرد: برخلاف برخي دوستان، معتقدم كه استيضاح آقاي صالحي بازي باخت-باخت براي دولت خواهد بود.

رسايي با بيان اينكه در صورت كنارگذاشتن ملك‌زاده از معاونت وزارت‌خارجه، مجلس از طرح خود براي استيضاح صالحي‌صرف‌نظر خواهد كرد، افزود: در صورت استيضاح وزير امور خارجه، دولت آقاي صالحي را از دست خواهد داد و از طرفي با توجه به پرونده‌ها و اتهاماتي كه ملك‌زاده دارد و به موجب آن برخي اطرفيانش بازداشت شده‌اند، ايشان قطعا به سرپرستي وزارت‌خانه نخواهد رسيد كه در اين صورت دولت، آقاي ملك‌زاده و آقاي صالحي را همزمان از دست خواهد داد كه اين همان بازي باخت- باخت براي دولت است.

سخنگوي فراكسيون انقلاب اسلامي با بيان اينكه اطلاعاتي از پرونده ملك‌زاده را مي‌داند اما حاضر نيست آنرا اعلام كند، تصريح كرد: مصلحت نيست با حواشي كه آقاي ملك‌زاده دارد، ايشان در جاي حساس فعاليت كند. البته اميدواريم كه آقاي ملك‌زاده از اتهاماتي كه دارد تبرئه شود و اطلاعات ما درست نباشد.

وي با اشاره به امضاي طرح استيضاح وزير خارجه از سوي برخي دوستداران دولت خدمتگزار، تأكيد كرد: بنده و آقاي حسينيان استيضاح وزير خارجه را امضا كرديم اما بايد گفت كه اين اقدام ما به منزله تاييد ديگر نظرات افرادي چون آقاي مطهري كه استيضاح را امضاء كرده‌اند، نيست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
من نمي دانم كه آقاي رسايي با چند درصد اراي مردم تهران وارد مجلس شده آياواقعا راي آورده يا خداي نكرده تقلبي صورت گرفته اگر اينطور نيست واقعا براي تهراني هايي كه به ايشان راي داده اند متاسفم
نظرات بینندگان