arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۰

آیت الله هاشمی: به طور قطع، حقیقت در قامت واقعی خود را نشان خواهد داد

خانواده شهید مظلوم دكتر بهشتی به همراه جمعی از خانواده شهدا و اعضای ستاد بنیاد جانبازان هفتم تیر صبح چهارشنبه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار كردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خانواده شهید مظلوم دكتر بهشتی به همراه جمعی از خانواده شهدا و اعضای ستاد بنیاد جانبازان هفتم تیر صبح چهارشنبه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار كردند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار ضمن اشاره به وقایع صدر اسلام و مشابهت‌های آن با مسائل انقلاب اسلامی ایران، تأكید كرد: شهادت شهدای هفتم تیر علی‌رغم خسارت های عظیم انسانی استحكام نظام اسلامی را بیشتر كرد و توانست فضای تهمت، نفاق و فحاشی آن زمان را كه نوك پیكان آن شهید بهشتی را نشانه رفته و به صورت بحران‌‌‌سازی درآمده بود را تغییر داده و وحدت و همدلی یاران اصلی انقلاب و مردم را تقویت كند.

ایشان افزود:وقایع هفتم تیر در تاریخ معاصر حادثه‌ای شبیه حادثه اُحُد از لحاظ تعداد شهدا، مجروحان و آثار سازنده، ثبت كرد. 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مظلومیت دكتر بهشتی تأكید كرد: ایشان جزو پیشتازان انقلاب اسلامی بودند كه پس از شهادت بر تارك تاریخ انقلاب اسلامی ایران نشستند و عظمت ایشان بر همگان مشخص شد.

آیت‌ا‌لله هاشمی رفسنجانی گفت: حق و حقیقت همواره در تاریخ پایدار است و هیچ فراز و فرودی نمی‌تواند آن را از بین ببرد. حقیقت گاهی گم، كم و بی‌ر‌مق می‌شود، ولی همیشه وجود دارد و به طور قطع در قامت واقعی خود را نشان خواهد داد.

ایشان با توصیه به همه دوستداران انقلاب به‌یژه خانواده شهدای هفتم تیر به صبر و استقامت تأكید كرد: همگان باید تلاش كنیم تا انقلاب اسلامی كه خون‌های زیادی برای آن ریخته شده است، در مسیر صحیح خود همیشه پایدار باشد.

در ابتدای این دیدار آقایان دكتر لواسانی و اصغرنیا از بازماندگان فاجعه هفتم تیر مطالبی را درخصوص جایگاه و ارزش‌های اخلاقی این شهدا و همچنین تحولات جامعه بیان كردند.

نظرات بینندگان