arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/ امروز چهارشنبه 1 تیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار چهارشنبه 1 تیر:

اداره كل روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام با اعلام وقوع حادثه‌اي در دفتر اين مجمع از ارسال گزارش آن براي پيگيري به مراجع و مسئولان ذيربط خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۰
حجت‌الاسلام ذوالنور علت اعلام بازنشستگي خود از سپاه پاسداران را حضور در انتخابات مجلس نهم اعلام كرد.
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۸
اشتباه برخي سايت‌ها در درج عكس فردي به عنوان عباس غفاري جن‌گير برايش دردسر ساز شده است.
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۵
خاتمی نوشت: ملت دیروز با راه پیمائی و شعارهای تند خود نشان داد که رائی که داده است پشیمان است و می خواهد آنرا پس بگیرد. ملت با خروش خود ابراز کرد که رای به شخص نداده، رای به اسلام داده است و مجری قانون اساسی. با بیانی صریح اعلام کرد که شخص پرست نیست و اسلام را می خواهد.
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۴
کاهش 20 درصدی هنجارشکنی در سطح پایتخت، نظارت بر آتلیه‌ها و آرایشگاههای مردانه، شناسایی و پلمپ شوهای لباس زیرزمینی، آغاز عملیات گشت شبانه در بزرگراههای تهران و ... از جمله مهمترین محورهای نشست امروز رئیس پلیس تهران بود.
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۵
در تهران اتفاق افتاد؛
فاش شده است که یکی از اعضای هیئت مصری که به ایران امده بود به نام محی الدین الغندور (رییس هیئت بازرگانی ایران و مصر)، یکی دیگر از اعضا به نام العقیلی(بازرگان مصری) را متهم به ازار جنسی یک دختر ایرانی در طی اقامتش در هتل "اسپینال" در مرکز تهران کرده است.
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۴
عضو فراکسیون اقلیت‌ مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که برخی‌ها اکنون متوجه جریان انحرافی شده‌اند من از مجلس ششم متوجه این جریان شده بودم.
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۰
نماینده شیراز از تحویل نامه استیضاح وزیر کشور با ۲۲ امضا به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷
ظاهراً جناب متکی وزیر سابق خارجه، به حدی توانایی های خود را بالقوه دیده که به فکر صندلی ریاست جمهوری است.
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۴
میزان اشعه فرابنفش UV در پایتخت بر اساس اندازه‌گیری‌های انجام شده از 25 خرداد ماه وارد شرایط «خطر بسیار شدید» و از 28 خرداد ماه به عدد 12 رسیده است .
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۲
اظهارات ضدایرانی شاهزاده سعودی؛
وال استریت ژوررنال نوشت: یکی از اعضای خانواده سلطنتی در عربستان سعودی هشدار داده است که در صورتی که ایران برنامه هسته ای خود را محدود نکند، ریاض به راحتی می تواند جایگزین ایران در صادرات نفت شود. این اقدامی است که می تواند ایران را از نظر اقتصادی با مشکل مواجه کند.
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲
فرمانده انتظامي چالوس به وقوع هشت مورد مرگ مشكوك در اين مدت در شهرستان اشاره كرد و اظهار داشت: از اين تعداد چهار مورد قتل مسجل شده است، سه قاتل دستگير شده و بقيه پرونده‌ها در دست بررسي و پيگيري است.
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۷
برگزیدگان و شایستگان تقدیر شانزدهمین دوره جایزه كتاب فصل معرفی شدند كه نام حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی نیز در میان برگزیدگان دیده می شود.
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۴
مختار سر عبیدالله بن زیاد را نزد امام سجاد (ع) در مدینه فرستاد، حضرت خوشحال شد و فرمود: خدا جزای خیر به مختار دهد که خونخواهی ما نمود.پس از آن، مصعب بن زبیر در سال 67 هجری با غلبه بر کوفه سر از بدن مختار جدا کرد.
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸
عجیب ترین سرویس دهی مخابرات!
بر خلاف ادعاي رايگان بودن تماس با 118 ، شهروندان بابت هر دقيقه ارتباط با اين سامانه، خدماتي از تلفن ثابت 20 ريال و از تلفن همراه 450 ريال بايد هزينه پرداخت کنند.موضوع جالب تر مي شود که بدانيم پخش آگهي به هنگام تماس شهروندان با 118 نيز شامل اين هزينه مي شود.
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۹
"مادر احمدی‌نژاد به او گفته بود آق‌ات می‌کنم"
تلاش داشتند كه شاه اردن را وارد كشور كنند و جاذبه‌های گردشگری را تبلیغ كنند و به بهانه دیدن این جاذبه‌ها، او را به آبگرم سرعین ببرند، چون معتقدند كه علائم سفیانی روی كمر عبدا... پادشاه اردن وجود دارد. خرافه تا این جا رسیده است.
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۳
امکان ایجاد یک میلیون و ششصد هزار شغل وجود ندارد ؛
بین 30 تا 50 درصد واحدهای موجود در شهرکهای صنعتی فعالند ، که در این میان 30 تا 35 درصد ظرفیت آنها فعال هستند. در سال گذشته نه تنها در بسیاری شهرکها ، اشتغال جدید نداشتیم ، بلکه افرادی داشتیم که بیکار شده اند.
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۵
نظرات بینندگان