arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵

مشاورعالی فرمانده کل سپاه: دشمنان از قدرت دفاعی ما واهمه‌ای ندارند بلکه از ایمان و اراده ملت می‌ترسند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار دقیقی گفت: دشمنان از قدرت دفاعی نیروهای مسلح ما واهمه ای ندارند بلکه ترس آنها از قدرت ایمان و اراده ملت و تبعیت از ارزشهای اسلامی است.

به گزارش میزان، سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی در همایش رهپویان ولایت در مرقد امامزاده سلطان محمد عابد (ع) کاخک گناباد گفت: اقتصاد مقاومتی به عنوان راهکار مهم غلبه بر مشکلات اقتصادی باید در جامعه تبیین شود و سرلوحه بخشهای مختلف قرار گیرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را به عنوان راهکار مهم غلبه بر مشکلات متعدد اقتصادی مطرح کردند؛ از این رو منویات معظم له باید مورد توجه همه بخشهای تاثیرگذار باشد. 

سردار دقیقی اظهار کرد: سیاستهای اقتصاد مقاومتی به نحو مطلوب در جامعه پیاده نشده و از تمام ظرفیتها برای تحقق آن بهره گرفته نشده است. 

وی گفت: رمز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس و غلبه بر تعدی و زیاده خواهی دشمنان، تبعیت از ولایت و رهبری بود و اینک نیز عامل عزت، عظمت و پیروزی ایران اسلامی در مقابله با ترفندهای دشمنان، تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است. 

سردار دقیقی افزود: پشتیبانی مردم از ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی را در برابر تعدی استکبار جهانی و عوامل آنها مصون نگه می دارد. 

وی ادامه داد: دشمنان از قدرت دفاعی نیروهای مسلح ما واهمه ای ندارند بلکه ترس آنها از قدرت ایمان و اراده ملت و تبعیت از ارزشهای اسلامی است. 

وی با اشاره به نقش مهم رهبری امام خمینی (ره) در مقابله با تجاوزات دشمنان اظهار کرد: نقش بنیانگذار جمهوری اسلامی در این زمینه به درستی تبیین نشده است. 

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آحاد مختلف مردم به ویژه نسل جوان باید با واقعیتهای دوران دفاع مقدس از جمله نقش امام راحل در این دوران بیش از پیش آشنا شوند و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تحقق این مهم است.

نظرات بینندگان