arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵

لغو ممنوعیت تردد شبانه در هراز تا اول آبان

پیش از این تردد خودروهای عبوری از ساعت 21 تا پنج بامداد در جاده هراز از 25 مهر تا 11 آبان به دلیل عملیات راه سازی ممنوع شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مرکز مدیریت راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران محدودیت تردد شبانه در جاده هراز را از 28 مهر تا بامداد شنبه اول آبان ماه برای خودروهای سبک لغو کرد.

 مرکز مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان برای برداشتن بار ترافیکی تعطیلات آخر هفته در محورهای کندوان و سوادکوه این محدودیت را برای خودروهای سبک تا بامداد شنبه اول آبان برداشته است.

پیش از این تردد خودروهای عبوری از ساعت 21 تا پنج بامداد در جاده هراز از 25 مهر تا 11 آبان به دلیل عملیات راه سازی ممنوع شده بود.

محدودیت ترافیکی آخر هفته درجاده‌های مازندران

براساس گزارش مرکز مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تردد خودروهای سنگین وموتورسیکلت در محور کندوان( چالوس- کرج) همچنان ممنوع است.

براساس این گزارش تردد خودروهای سبک نیز از روز جمعه 30 مهرماه از ساعت 15 تا 23 از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 18 روز جمعه 30 مهر تا ساعت 23 همین روز از مرزن آباد به کرج یک طرفه است.

هراز

تردد خودروهای سنگین و موتور سیکلت از ساعت هشت صبح تا 22 شب روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ، 28، 29 و 30 مهرماه در جاده هراز ممنوع است.

سوادکوه

مرکز مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اعلام کرد که تردد خودروهای سنگین در این محور در روز چهارشنبه و جمعه به ترتیب 28 و 30 مهرماه از ساعت هشت صبح تا 22 شب ممنوع است.

طبق این گزارش تردد خودروهای سنگین در روز پنجشنبه 29 مهرماه در محور سوادکوه آزاد است.

محدودیت های ترافیکی برای خودروهای سنگین در محورهای هراز و کندوان شامل خودروهای سنگین حامل مواد سوختی و مواد غذایی فاسد شدنی نخواهد شد.

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که در نیمه نخست سال جاری افزون بر 215 میلیون خودرو در این محورها تردد داشتند.

 

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان