arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۰۹۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۳ - ۰۹ تير ۱۳۹۰

خانه‌نشینی 11 روزه تاكتیك سردار سید خراسانی و كیان ایرانی بود!

در حالی كه با گذشت ماه ها از خانه نشینی رئیس دولت دهم و انواع توجیهات حامیان احمدی‌نژاد، اصولگرایان به دلیل پیامدهای منفی این اقدام و همچنین تداوم برخی رفتارهای ابهام برانگیز نسبت به رویه احمدی‌نژاد قانع نشده‌اند، برخی رسانه ها و وبلاگهای "فدایی" احمدی نژاد، با اشاره به پخش مختارنامه تلاش كرده‌اند این خانه‌نشینی را تاكتیك مشترك رهبر انقلاب و احمدی‌نژاد جلوه دهند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در حالی كه با گذشت ماه ها از خانه نشینی رئیس دولت دهم و انواع توجیهات حامیان احمدی‌نژاد، اصولگرایان به دلیل پیامدهای منفی این اقدام و همچنین تداوم برخی رفتارهای ابهام برانگیز نسبت به رویه احمدی‌نژاد قانع نشده‌اند، برخی رسانه ها و وبلاگهای "فدایی" احمدی نژاد، با اشاره به پخش مختارنامه تلاش كرده‌اند این خانه‌نشینی را تاكتیك مشترك رهبر انقلاب و احمدی‌نژاد جلوه دهند!

به گزارش خبرنگار «آینده»؛ با وجود محكومیت سی‌دی "ظهور بسیار نزدیك است" كه به تعیین مصداق سید خراسانی و شعیب بن صالح بر رهبر انقلاب و احمدی‌نژاد پرداخته بود، از سوی مراجع و بزرگان، فداییان دكتر با تكرار این رویه در مطلبی با عنوان مختار را كشتند!! احمدی نژاد را دریابیم... نوشته‌اند: وقتی "كیان ایرانی" بدون ذره‌ای غرور پذیرفت كه در ركاب "بن شمیط" مثل یك سرباز ساده شمشیر بزند، دشمن به اشتباه افتاد و "ابن حر" اینگونه برداشت كرد كه بین كیان و مختار ثقفی اختلاف افتاده است!! و همین توهم ، یكی از دلایل اصلی شكست سپاه مصعب بن زبیر و ابن حر ؛ از سپاه مختار (كیان و بن شمیط ) می گردد!


نتیجه اینكه:

 بعضی اوقات خوب است دشمن را با این تاكتیك (اختلاف ظاهری بین سرداران جبهه حق) به اشتباه انداخت؛ نكته جالب اینجاست كه مختار فقط شهر كوفه را در دست داشت و مجبور به اجرای چنین تاكتیك های پیچیده ای می‌شد ...و تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل كه اگر قرار باشد حكومتی زمینه ساز ظهور آخرین پیك الهی باشد، به چه میزان به این تاكتیك های هوشمندانه نیاز دارد! آیا نمی توان یك درصد احتمال داد كه عدم حضور 11 روزه رییس جمهور در جلسات هیئت دولت، یكی از تاكتیك های سید خراسانی و سردارش برای به طمع انداختن دشمن و شروع حماقت از سوی اسراییل باشد تا طومار این رژیم جعلی را برای همیشه برچینیم و زمینه را برای نماز آزادی قدس خواندن به امامت مهدی فاطمه، فراهم كنیم؟

شواهدی برای این مدعا وجود دارد:

الف: در این 11 روز حضرت آقا (كه در برابر انحراف هیچ وقت سكوت نكرده اند) نه تنها تذكری به شخص رییس جمهور ندادند، بلكه دیگران و روزنامه ها را به رعایت تقوا سفارش كردند...

ب : بعد از حضور در جلسه هیئت دولت، اولین صحبت رییس جمهور مربوط به نابودی اسراییل بود!

گفتنی است حامیان احمدی‌نژاد كه تا كنون برای از میدان به در كردن رقیب، به برخی شباهتهای مورد ادعا در تاریخ ارجاع داده و مخالفان خود را به عمر سعد و طلحه و زبیر و... تشبیه می كردند، امكنون كار به جایی رسیده كه برای این هدف به سناریوهای سریال مختارنامه استناد می‌شود؛ این در حالی است كه اساسا مشخص نیست این موارد چه میزان منطبق بر تاریخ باشد و خود میرباقری هم ادعا ندارد كه كل این سناریوها منطبق بر تاریخ است.

البته این امر ذكاوت این افراد در نحوه ارتباط با افكار عمومی به ویژه طیف مذهبی را نشان می‌دهد كه چگونه با استفاده از مضامین ملموس برای مردم به توجیه اقدامات طیف خود می پردازند. نویسنده این مطلب با اشاره به پخش سریال مختار در این روزها می‌نویسد:

حكایت پخش مختارنامه در این روزها عجیب است...! روزهایی كه رسم شده كه اگر میخواهی مشهور و محبوب شوی باید "مالك" را بزنی 

و عجیب تر اینكه ساخت این سریال از 9 سال پیش آغاز شده و پخش این قسمت های تامل برانگیز و عبرت آموز دقیقا مصادف شده با زمانی كه "چپ ، راست ، كارگزار" سعی در تضعیف و گاها سقوط دولتی مردمی و مكتبی دارند!

از دوستی شنیدم كه میگفت؛ در روز دوم اعتكاف، در شهر ... ، برخی احمدی نژاد مظلوم را به باد ناسزا گرفته بودند به گونه ای كه حتی جنایت خمینی شهر را هم از اثرات سیاست های احمدی نژاد دانستند و با قدرت اعلام كردند كه كار فرهنگی به درد نمیخورد!!! ..این داستان اعتكاف را گفتم تا مظلومیت دكتر بیشتر روشن بشه وگرنه ربطی به مطلب اصلی نداشت!)) پرانتز بسته!!

داشتم میگفتم كه در آن روزها هم برخی متوجه سیاست های مختار نمی شدند و به او شك میكردند، امروز هم همین اوضاع و شك ها پابرجاست ....

اما سه نكته بسیار مهم دیگر:

(قابل توجه دوستان و مذهبی هایی كه به دكتر احمدی نژاد شك كرده اند)...!

اول : وقتی كه " كیان ایرانی" بدون ذره ای غرور پذیرفت كه در ركاب "بن شمیط" مثل یك سرباز ساده شمشیر بزند، دشمن به اشتباه افتاد و "ابن حر" اینگونه برداشت كرد كه بین كیان و مختار ثقفی اختلاف افتاده است!! و همین توهم، یكی از دلایل اصلی شكست سپاه مصعب بن زبیر و ابن حر ؛ از سپاه مختار (كیان و بن شمیط ) می گردد!


نتیجه اینكه:

 بعضی اوقات خوب است كه دشمن را با این تاكتیك ( اختلاف ظاهری بین سرداران جبهه حق) به اشتباه انداخت؛ نكته جالب اینجاست كه مختار فقط شهر كوفه را در دست داشت و مجبور به اجرای چنین تاكتیك های پیچیده ای میشد ...و تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل كه اگر قرار باشد حكومتی زمینه ساز ظهور آخرین پیك الهی باشد ، به چه میزان به این تاكتیك های هوشمندانه نیاز دارد! آیا نمی توان یك درصد احتمال داد كه عدم حضور 11 روزه رییس جمهور در جلسات هیئت دولت ، یكی از تاكتیك های سید خراسانی و سردارش برای به طمع انداختن دشمن و شروع حماقت از سوی اسراییل باشد تا طومار این رژیم جعلی را برای همیشه برچینیم و زمینه را برای نماز آزادی قدس خواندن به امامت مهدی فاطمه ، فراهم كنیم؟


شواهدی برای این مدعا وجود دارد :

الف: در این 11 روز حضرت آقا ( كه در برابر انحراف هیچ وقت سكوت نكرده اند) نه تنها تذكری به شخص رییس جمهور ندادند، بلكه دیگران و روزنامه ها را به رعایت تقوا سفارش كردند...

ب : بعد از حضور در جلسه هیئت دولت ، اولین صحبت رییس جمهور مربوط به نابودی اسراییل بود!

دوم: متاسفانه آنچنان كه در تاریخ آمده است یكی از دلایل كشته شدن مختار و شكست قیام او، اختلافی است كه بین او و ابراهیم بن مالك اشتر پدید می آید...

شاید مهمترین دلیل این اختلاف را بتوان غروری دانست كه ابراهیم به آن دچار شده است و به همین خاطر هم به حرف مختار بی توجهی كرد...

نكته اول : این رفتار ابراهیم بن مالك را با رفتار متواضعانه كیان ایرانی مقایسه كنید...

نكته دوم: در روزهایی كه رهبری عزیز انقلاب تمام گروههای سیاسی را به آرامش فرا میخوانند و بارها از تریبون های رسمی اعلام كرده اند كه: "اگر كسی اصل نظام را قبول داشت اما طرز فكر سیاسی اش مخالف شما بود ، او را از همه صلاحیت ها معزول ندانید و او را تكفیر نكنید ، تهمت نزنید ، بیشتر از آن چیزی كه هست نگویید و ..."

در روزهایی كه همه علیه دولت مكتبی و شخص رییس جمهور بسیج شده اند ، تنها كسی كه عملا ارادات خود را به این صحبتهای امام خامنه ای نشان داده " محمود خان مظلوم احمدی نژاد"! است كه در برابر سوالات هدفدار و سیاسی یك جمله می گوید :

((سكوت الهام بخش وحدت)) و این در حالی است كه جز احمدی نژاد ، كسی به این نصیحت رهبری وقع چندانی نداشته است

آیا این ولایت پذیری عملی نیست؟

سوم: آنچنان كه در مختارنامه دیدیم وقتی كه ابن حر و محلب اهوازی در برابر سیاست های هوشمندانه ابوعمره كیسان (كیان ایرانی) شكست خوردند، به مختار و كیان تهمت "جادوگری و رمالی " زدند!

منبع:  مختار را كشتند!! احمدی نژاد را دریابیم...

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
3
گاها
در فارسی نداریم
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
6
اینو تو سایت خودشون هم رفتم نوشتم
این آقایون متخصص چسبوندن چیزای بی ربط به همدیگه هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
2
دست ها روشده!ايشان ديگر معجزه هزاره سوم!نيستند.بزرگترين مدعي مبارزه با فساد در طول تاريخ ايران حالا حلقه اول يارانش متهم به فسادند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
0
قوم وخویش تو دیگه کی بیدی // بابا ما خدای چاخان پاخان وم مقابل تو یره لنگ انداختم بی چی هوا از اینجه تا آسمون هفتم خدا
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدن گردن مسگری
اوقت بری چی این کارو کردن واسه اینکه دشمن به اشتباه بیفته و ما بزنیم هم توک اسراییل و دشمنو قیچی کنیم خوب یره دشمن که داره یارم کله پا مره موخونه از خوشحالی غش کرده تو کجایی یره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
0
انتخاب!نظر رو كه چاپ نمي كني هيچ اونو تو غير قابل انتشار هم قرار نميدي؟!!!!!! (كامنت خوري!) در ضمن كاش نويسنده مطلب بالا ترجمه اش را مينوشت تاما بدانيم منظورش چه بوده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
0
و مکرو ومکرالله والله خیر الماکرین
نظرات بینندگان