arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۰۹ تير ۱۳۹۰

خودكفايي ايران در توليد گوشت مرغ

معاون وزیر جهادکشاورزی با اعلام این خبر گفت علاوه بر بی نیازی کشورمان از واردات مرغ ، توانایی صادرات این محصول را هم به دست آوردیم .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واحد مرکزی خبر نوشت: اقتصاد ایران در تولید گوشت مرغ خودکفا شد .

معاون وزیر جهادکشاورزی با اعلام این خبر گفت علاوه بر بی نیازی کشورمان از واردات مرغ ، توانایی صادرات این محصول را هم به دست آوردیم .

 عباسی در گردهمایی معاونان بهبود کیفیت تولیدات دامی منطقه 2 کشور در شهرکرد افزود : برای تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.

 او از پرداخت تسهیلات 550 میلیون ریالی به واحدهای مرغداری 14 هزارقطعه ای کشور خبر داد. این میزان تسهیلات برای اصلاح سامانه های گرمایشی و سرمایشی و بهینه سازی مصرف سوخت به واحدهای مرغداری پرداخت می شود.

نوسازی تاسیسات ، عایق سازی دیوار و سقف ‌، 2 جداره کردن پنجره‌ها ، تنظیم مشعل ، کنترل میزان رطوبت ، دما و اکسیژن از طرح‌هایی است که دولت برای آن تسهیلات پرداخت کرده است .

این طرح به مدت پنج سال اجرا می شود . هم اکنون 10 هزار و 500 واحد مرغداری در کشور فعال است که سالانه 2 میلیون تن گوشت مرغ تولید می کنند . یک میلیون و 700هزار تن گوشت مرغ پارسال در کشور تولید شد.

دومین گردهمایی معاونان بهبود کیفیت تولیدات دامی منطقه 2 کشور با حضور 16 استان از دیروز در شهرکردآغاز شده است . در این گردهمایی شرکت کنندگان درباره مسایل بخش دامپروری‌ ، هدفمند سازی یارانه ها،‌ اصلاح سامانه گرمایشی مرغداریها و گاوداریها ‌، توزیع شیریارانه ای و حمایت از بخش تولید بحث و تبادل نظر می کنند
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
0
خیلی زحمت کشیدید!!!!!!!!خسته نباشید بعد 30 سال!
نظرات بینندگان