arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵

باهنر با حسن روحانی دیدار کرد + تکذیبیه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آنا نوشت؛دبیرکل جبهه پیروان ابراز امیدواری کرده است تا تغییر عمده‌ای در رفتار رئیس جمهوری، دولت و عملکردشان به وجود آید.

در این مطلب که به نقل از روابط عمومی جبهه پیروان رهبری منتشر شده آمده است؛

در فضایی خارج از ریاست جمهوری، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان با حسن روحانی رئیس جمهور دیدار کرد. این دیدار که خیلی کوتاه برگزار شده به درخواست رئیس‌جمهوری انجام شده است به طوری که برخی معتقدند وی به دنبال جلب حمایت طیف سنتی اصولگرایی در انتخابات آتی است.

برخی اخبار نیز حکایت از آن دارد حالا که باهنر به عنوان مشاور عالی رئیس مجلس منصوب شده، دولت را در درون مجلس نیز یاری کند. با این همه محمدرضا باهنر، هیچ پاسخ مثبتی نداده و نقدهای جدی را نسبت به دولت روحانی و نحوه مواجهه آن با نیروهای مذهبی، سنتی و حزب‌اللهی مطرح ساخته و تاکید کرده است: عملکرد و تیمتان و کارهایی که انجام دادید، هیچ روزنه امیدی نداشته که بشود کمک کرد. البته دبیرکل جبهه پیروان ابراز امیدواری کرده است تا تغییر عمده‌ای در رفتار روحانی، دولت و عملکردشان به وجود آید.
 
 

این درحالی است که محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان ملاقات خود با حسن روحانی رئیس جمهور را تکذیب کرد. متن اطلاعیه روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین به این شرح است.

باسمه‌تعالی

پیرو درج خبر مجهول‌المصدری با عنوان ملاقات جناب آقای مهندس باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با جناب آقای دکتر روحانی ریاست جمهوری و اقوال و حواشی کذب آن به آگاهی می‌رساند جناب آقای مهندس باهنر در چند ماه اخیر دیداری با آقای روحانی نداشته و لذا حواشی مطرح شده پیرامون آن نیز نادرست است.

بدیهی است مشی نیروهای انقلاب حرکت بر مدار مصالح ملی و حمایت از خدمات دولت‌ها و نقد منصفانه و دلسوزانه است.

درج چنین شایعاتی که به نظر می‌رسد با هدف ایجاد اختلاف میان نیروهای انقلاب و دامن زدن به اخبار کذب است زیبنده رسانه‌های کشور نخواهد بود.

 
 

نظرات بینندگان