arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۰

12 تیر ؛دهمین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پست بانک ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دهمین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پست بانک ایران جهت تعیین برندگان خوش شانس این دوره با حضور هیات نظارت، مسئولان بانک و جمعی از مشتریان روز یک شنبه 12تیر ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: بنابر اعلام امور شعب و مناطق بانک، در این دوره از قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه؛ از مجموع 2 میلیون 648 هزار و 910 دارنده حساب قرض الحسنه شعب ودفاتر خدمات بانکی شهری و روستائی پست بانک سراسر کشور تعداد 132 هزار و 446 نفر خوش شانس بعنوان برندگان این دوره شناخته می شوند.

بر اساس این گزارش: از مجموع برندگان؛ به 150 برنده کمک هزینه 120 میلیون ریالی خرید خودرو، 210 برنده کمک هزینه 100 میلیون ریالی خرید ادوات کشاورزی و لوازم خانگی، 780 برنده کمک هزینه سفرهای زیارتی، 310 برنده سکه تمام بهار آزادی، 310 نفرسکه نیم بهارآزادی، 795 برنده کارت الکترونیکی خرید صنایع دستی و 129 هزار و 791 برنده نیز جایزه نقدی یکصد هزار ریالی اهداء می شود.

براساس این گزارش: نحوه قرعه کشی این دوره از حسابهای قرض الحسنه بصورت کشوری و استانی است و به ازاء هر 50 هزار ریال روزانه یک امتیاز محاسبه می شود و با حداقل یکصد هزار ریال موجودی تا پایان سال گذشته در قرعه کشی شرکت داده می شوند.
نظرات بینندگان