arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵

ترکان : علت انسانی در ارتباط با سانحه ریلی هنوز قطعی نیست/تحقیق و بررسی هنوز ادامه دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور ارشد رئیس‌جمهور با اشاره به تحقیق و بررسی برای مشخص شدن علت سانحه ریلی سمنان گفت: علت انسانی در وقوع حادثه هنوز قطعی نیست.
 
به گزارش انتخاب، اکبر ترکان امشب  در نشست خبری که به مناسبت بررسی علل برخورد سانحه ریلی سمنان برگزار شد در جمع اصحاب رسانه در شاهرود اظهار داشت: تا این لحظه چندین عامل انسانی و فنی به‌عنوان عوامل ایجاد سانحه معرفی‌شده اما بیان علت واقعی حادثه نیازمند بررسی بیشتر است.
 
وی با بیان اینکه معرفی علت انسانی به‌عنوان علت اصلی سانحه هنوز قطعی نیست تصریح کرد: مسئولان در دولت پیگیر این سانحه هستند.
 
مأموریت ویژه‌ پیگیری سانحه ریلی برای ترکان
 
مشاور ارشد رئیس‌جمهور با اشاره به دغدغه دولت برای بررسی دقیق و سریع این موضوع گفت: معاون رئیس‌جمهور مأموریت ویژه‌ای برای پیگیری این سانحه به من محول کردند که این مهم نشان از دغدغه دولت برای بررسی جوانب این موضوع است.
 
ترکان بر ضرورت افزایش خدمت‌رسانی و ارائه امکانات رفاهی به مسافران ناوگان ریلی تأکید کرد و گفت: مسیر ریلی تهران به مشهد یکی مسیرهای پرتردد بوده که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.
 
وی با اشاره به رسالت مهم اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی درست به جامعه گفت: رسانه‌ها نیز باید مراقبت کنند تا مبادا با جوسازی‌های غیرواقعی برشدت آلام خانواده‌های جان‌باختگان این سانحه افزوده شود.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان