arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۸۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۰

علي آبادي: گاز هيچ نيروگاهي قطع نشده است

سوخت و گاز هیچ نیروگاهی قطع نشده و در همه نیروگاهها به حد کامل و جامع موجود است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سوخت و گاز هیچ نیروگاهی قطع نشده و در همه نیروگاهها به حد کامل و جامع موجود است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ، سرپرست وزارت نفت دیشب در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر بجنورد گفت : حدود3 و 4 دهم میلیارد لیتر سوخت مایع درکلیه نیروگاهها ذخیره شده که به هر دلیلی گاز افت فشار پیدا کرد فوری از سوخت مایع استفاده شود .

علی آبادی افزود : از آنجایی که به بخشی از نیروگاهها نیز با خط لوله سوخت منتقل می شود، هیچ مشکلی وجود ندارد . او همچنین از جایگاه داران سی ان جی خواست هر چه سریعتر بدهی خود را پرداخت کنند .

سرپرست وزارت نفت گفت : هر چند سیاست وزارت نفت مدارا و بررسی مشکل جایگاه داران سی ان جی بدهکار است اما آنچه که در جایگاهها مصرف می شود پول مردم است و باید به حساب خزانه واریز شود.

علی آبادی همچنین از تسریع در عملیات گازرسانی در خراسان شمالی خبر داد و افزایش اعتبار 6 میلیارد تومانی گازرسانی این استان در سال 85 به 60 میلیارد تومان در سال 90 را بیانگر توجه جدی دولت برای گازرسانی به استان توصیف کرد.

سرپرست وزارت نفت گفت : ایران تنها کشوری است که در سی سال اخیر توانسته تحریمها و انحصار علمی– اکتشافی دنیا را در بخش نفت بشکند .

علی آبادی دیشب در نشست با استاندار خراسان شمالی و مدیران بخش نفت و گاز استان در بجنورد افزود : در دهه های اخیر غرب همواره خواسته است دانش علمی در بخش نفت را در انحصار خود قرار دهد اما ایران اسلامی با تکیه بر جوانان متعهد و متخصص براین انحصار طلبی غلبه کرده است .

 او گفت : مجموعه کارکنان وزارت نفت افرادی توانمند، با اعتقاد ، پایبند به اصول انقلاب و دانش کافی هستند به طوریکه هم اکنون در وزارت نفت 65 هزار بسیجی متخصص و سازمان یافته وجود دارد .

 سرپرست وزارت نفت افزود : بحث حذف یارانه ها از گذشته های دور در کشور مطرح بوده است اما فقط دولتهای نهم و دهم توانسته اند آن را عملیاتی کنند و مردم بدون شک در دوسال آینده عظمت و تاثیر مطلوب قانون هدفمند کردن یارانه ها را در بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی خواهند دید.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران هم گفت: هم اکنون 44 درصد از روستائیان کشور از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که این میانگین در خراسان شمالی 37 درصد است . اوجی افزود : با 130روستایی که هم اکنون در استان در حال گاز رسانی است شاخص گاز رسانی در روستاهای خراسان شمالی به میانگین کشوری که همان 44 درصد است خواهد رسید.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
0
0
همین رو به زبان انگلیسی بگو آقای علی آبادی تا متوجه بشیم!
نظرات بینندگان