arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۸۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۰

باز هم انتخابات نزدیک است، باز هم عزم مجدد دولت برای حضور زنان در ورزشگاهها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اردیبهشت ماه سال 85 بود كه رییس جمهور در نامه ای به معاون تربیت بدنی خود خواستار تسهیل حضور زنان در ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات فوتبال از نزدیك شد.

به گزارش انتخاب به نقل از "سیاست نامه" وی در این نامه نوشت: ضرورت دارد با همكارى وزارت كشور و با برنامه ریزى صحیح و مقتضى شئون بانوان محترم، بخشى از مرغوب ترین مكان هاى تماشاگران در مسابقات فوتبال ملى و مهم به طور ویژه به بانوان و خانواده ها اختصاص یابد.

در پی نگارش این نامه هر چند برخی از طرفداران دولت مانند مهدی كوچك زاده به دفاع تمام قد پرداختند و تصمیم رییس جمهور را بهترین تصمیم عنوان كردند ولی بسیاری از شخصیت های سیاسی و همچنین تعدادی از مراجع تقلید واكنش شدیدی نسبت به آن نشان داده و به مخالفت با این نامه پرداختند.

با گسترش اعتراضات این نامه مسكوت ماند و به نظر می رسید كه دیگر در دستور كار دولت قرار ندارد تا اینكه فاطمه آجرلو نماینده نزدیك به دولت امروز در مصاحبه ای اعلام كرده كه این طرح همچنان در دستور كار دولت است.

این نماینده مجلس كه خود چندی پیش با حضور در ورزشگاه، شاهد بازی دو تیم سایپا و سپاهان بود در گفت و گوی خود با هفت صبح ،روزنامه نزدیك به مشایی با گلایه از كند پیش رفتن روند تسهیل حضور زنان در ورزشگاه می گوید:من مطمئن هستم كه به همین زودی ها زنان هم می توانند از نزدیك تیم های مورد علاقه خود را تشویق كنند و ما شاهد حضور زنان در ورزشگاه خواهیم بود.

آجرلو هرچند شرایط فرهنگی فعلی ورزشگاهها را مناسب برای ورود زنان نمیداند ولی با هیجان آمیز خواندن تماشای بازیها از نزدیك می گوید:حس و حال بازی و هیجان آن را وقتی در استادیوم هستید می فهمید و در واقع بیشتر متوجه می شوید بازی فوتبال چه هیجانی دارد.

حال با توجه به خبر آجرلو مبنی بر اینكه این برنامه هنوز در دستور كار دولت است باید دید آیا دولت در دو سال باقی مانده از عمر خود و با توجه به شرایط فعلی باز هم حاضر می شود خود را با چالش جدیدی مواجه سازد؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خودم
|
GERMANY
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
1
0
حساب کنید برای آزمایش چندین خانم بخوان برن ورزشگاه ، اینا اگه حجابشون رو رعایت نکرده باشن ، بالاخره کل استادیوم نه ، نصفش ممکنه تحریک بشن ، بعد بیا و درستش کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
0
2
جهل جهل جهل جهل جهل
از سرطانم بدتره به خدا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
0
2
شنا و کشتی رو از تلویزیون براشون ممنوع کردند چه برسه فوتبال که اون همه فحش میدن اونم از نزدیک!!
نظرات بینندگان