arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

حضور شرکت سمگا در نمایشگاه سرمایه گذاری خوزستان

اولین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری استان خوزستان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و همچنین حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی و با هدف معرفی فرصتهای استان خوزستان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هلدینگ سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از شرکتهای عضو گروه مالی گردشگری در نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری استان خوزستان حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی گردشگری ، اولین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری استان خوزستان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و همچنین  حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی و با هدف معرفی فرصتهای استان خوزستان برگزار شد که سمگا نیز به عنوان یک هلدینگ فعال سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در این نمایشگاه حضور موثر داشت .

بر اساس این گزارش با توجه به حضور گسترده سمگا در این نمایشگاه و همچنین بازدید مسئولین اقتصادی استان خوزستان از غرفه این شرکت زمینه های همکاری و سرمایه گذاری بیشتر در حوزه های مختلف گردشگری  بررسی شد و مقرر گردید بعد از بررسی در صورت تایید ، تامین سرمایه چند پروژه در این استان توسط هلدینگ سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) انجام پذیرد.
نظرات بینندگان