arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۵

انتقال مرکز مددسرای خاوران به خارج از پایتخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهردار منطقه 15 گفت: مرکز مددسرای خاوران در منطقه 15 به دلیل مشکلاتی که برای ساکنین این منطقه بوجود آورده است، به جای دیگری منتقل می شود
 
به گزارش انتخاب، علی‌اکبر انجمنی شهردار منطقه 15 در خصوص مشکلاتی که برخی از معتادین و کارتن خواب ها در این منطقه بوجود آورده اند اظهار داشت: مددسرای خاوران در منطقه 15 در طول شبانه روز میزبان بسیاری از معتادین و کارتن خواب های مناطق اطراف این منطقه می باشد.

 وی در ادامه افزود: در حال حاضر در این گرمخانه بیش از 600 نفر از کارتن‌خواب‌ها که 90 درصد آنها معتاد هستند، پذیرش می‌شوند. این افراد با پذیرش در مددسرای خاوران، ابتدا استحمام می شوند و سپس با تحویل لباس های جدید و غذای گرم، کل شب های زمستان را در این گرم خانه می گذرانند.

شهردار منطقه 15 با اشاره به این که انتقال گرمخانه خاوران به مکان دیگری خارج از شهر در دستور کار شهرداری است خاطرنشان کرد: حداکثر تا پایان امسال براساس دستور شهردار تهران، گرمخانه خاوران به مکان دیگری منتقل می‌شود.

انجمنی یادآور شد: گرمخانه دیگری در مکانی مناسب در حال تکمیل است که همانطور که وعده داده شده بود، تا پایان سال این گرمخانه به آنجا منتقل می‌شود.
 
منبع: تهران پرس
نظرات بینندگان