arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۰

توضیحات وزارت راه در مورد خبر "درگیری كارمندان دو وزاتخانه ادغام شده"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر مسئول محترم سایت انتخاب
با سلا م احترام
بدین وسیله با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان پیرو انتشار مطلبی با عنوان «درگيري كارمندان دو وزاتخانه سابق در وزارتخانه جديد» در تاریخ ۲۲ تير ۱۳۹۰ خواهشمند است توضیحات زیر بر اساس ماده 23 قانون مطبوعات و خبرگزاری‌ها به منظور تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی شفاف در آن سایت درج شود.

به اطلاع خوانندگان گرامی می‌رساند وزارت راهي‌ها با گل و شيريني در روز دوشنبه 21 تیرماه از نخستین گروه مسكني‌ها که شامل اداره کل روابط عمومی بود، استقبال كردند و در پی آن کارکنان حوزه وزارتی وزارت سابق مسکن و شهرسازی نیز وارد ساختمان شهید دادمان شدند و هیچگونه مشکلی در ورود نیروهای وزارت مسکن و شهرسازی سابق تاکنون وجود نداشته است.
بنابر بررسی‌های دقیق صورت گرفته یادآور می‌شود که مطالب ذکر شده در خصوص عدم اطلاع از جابجایی‌‌ها، تعویض مغزی قفل درها و درگیری کارکنان وزارت مسکن‌ و شهرسازی سابق با وزارت راه و ترابری سابق کذب محض است.

زیرا که از یک هفته گذشته جابه‌جایی‌ها به کارکنان شرکت ساخت و توسعه اطلاع رسانی شده است که در پی آن کارمندان وسایل خود را بسته‌بندی کرده‌بودند.

بعد از ساعت کاری روز گذشته (سه شنبه) جا‌به جایی‌ها انجام شد که با طولانی شدن این عمل تا دقایقی از بامداد امروز بقیه انتقال وسایل شرکت ساخت به ساختمان جدید به صبح موکول شد و در این بین هیچ کسی از وزارت مسکن و شهرسازی سابق حضور نداشته و وسایلی را هم منتقل نکرده‌اند.

همچنین ذکر این مطلب که «كارمندان دو وزارتخانه سابق در آستانه درگيري هستند.» کذب محض است و علاقه‌مندان می ‌توانند این موضوع را از کارکنان منتقل شده به ستاد وزارت راه و شهرسازی به ویژه در قسمت روابط عمومی جویا شوند.

لازم به توضیح است که معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه نیز صبح امروز در محل این شرکت در ساختمان شهید دادمان حضور داشته و کاملا وی و مدیران مربوط از روند جابه‌جایی‌ها اطلاع داشته است.

در پایان لازم به یادآوری است که در هر دو وزارتخانه سابق کار گروه انتقال متشکل از مدیران مرتبط با موضع تشکیل و موارد موجود با ارتباط مستمر دبیران کارگروه‌ها حل و فصل و تمامی امور بر اساس برنامه‌ریزی منظم و توافق هر دو طرف انجام می‌شود.

امید است که با همکاری کارکنان هر دو وزارتخانه بتوانیم در راستای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و وظایف وزارت راه و شهرسازی تلاش کنیم.
سید قاسم بی نیاز
مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی حوزه راه و ترابری
نظرات بینندگان