arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۵

واعظی: حزب اعتدال و توسعه از روحانی حمایت خواهد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمود واعظی در پاسخ به سوالی درباره اینکه حزب اعتدال و توسعه در سال آینده از چه کسی حمایت می‌کند گفت: حزب از آقای روحانی حمایت خواهد کرد.
 
به گزارش انتخاب ، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم ختم پدر حمیدرضا آصفی در جمع خبرنگاران درباره شروع فعالیت ستادهای انتخاباتی افزود: ما نمی‌خواهیم فضای جامعه را در حال حاضر انتخاباتی کنیم، بنابراین هر گاه کلید آغاز انتخابات زده شد حزب رسما به فعالیت‌های انتخاباتی خواهد پرداخت.
 
واعظی در پاسخ به این پرسش که فقدان هاشمی رفسنجانی در انتخابات دوباره حسن روحانی تأثیر خواهد داشت؟ گفت: ارتباط آقای هاشمی و آقای روحانی یک ارتباط تاریخی بوده و این بزرگوار قبل و بعد از انقلاب ارتباط بسیار نزدیکی با هم داشتند و طبیعی است مردم از اینکه خط مشی مرحوم آیت‌الله هاشمی را که همان خط مشی آقای روحانی است ادامه پیدا کند، حمایت کنند.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این پرسش که روحانی با درگذشت هاشمی رفسنجانی برای انتخابات 96 بزرگ‌ترین حامی خود را از دست داده‌ است خاطرنشان کرد: آقای هاشمی رفسنجانی مهم‌تر از اینکه یک شخص بود یک اندیشه است و این اندیشه در بدرقه و تشییع جنازه در سراسر کشور خود را نشان داد و به‌هرحال مردم این اندیشه را فهمیده‌ و دنبال می‌کنند؛ بر این اساس آقای روحانی یک دوست صمیمی خود را از دست داده است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان