arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

سرتیپ اشتری: تکلیف تلگرام به زودی مشخص می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: برخورد با سران اصلی قاچاق و مافیا مهم‌ترین اولویت کاری پلیس است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: برخورد با سران اصلی قاچاق و مافیا مهم‌ترین اولویت کاری پلیس است.

به گزارش انتخاب، سرتیپ حسین اشتری در جمع خبرنگاران همدان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ماموریتی ناجا برخورد با ورود کالای قاچاق به کشور بوده و در این عرصه‌ها اولویت نیروی انتظامی برخورد با شبکه‌ها و باندهای اصلی است.
 
وی اضافه کرد: اقدام‌ ناجا در برخورد با این گونه جرائم منجر به افزایش 40 درصدی کشفیات در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
 
وی تاکید کرد: همواره برخورد با سران اصلی قاچاق و عوامل مافیای قاچاق کار سختی است با این وجود ناجا توانسته شماری از این باندها را شناسایی و اعضای آنرا دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کند.
 
فرمانده نیروی انتظامی گفت: شورای عالی فضای مجازی در زمینه فیلتر یا ادامه کار فضای مجازی تصمیم‌گیری می‌کند که تا چند جلسه آینده نتیجه این تصمیمات به ویژه در ارتباط با تلگرام مشخص می‌شود.
 
اشتری افزود: عوامل پلیس فتا اشرافیت کاملی بر فضای مجازی دارند و در صورت ارائه گزارش از سوی مردم به سرعت به شکایت و درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.
 
وی با ذکر اینکه 85 درصد جرائم فضای مجازی کشف شده است تاکید کرد: آمار جرائم در فضای مجازی افزایش داشته است ولی بسیاری از آنها کشف و برخورد لازم شده است.وی توصیه کرد: خانواده باید در استفاده از فضای مجازی هوشیار باشند و با قرار ندادن احوال شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی کمتر دچار مشکل شوند. وی گفت میزان جرائم در کل کشور 4 درصد کاهش یافته و برخورد با جرائم و کشف جرائم شتاب بیشتری گرفته است.
 
فرمانده نیروی انتظامی درباره حادثه پلاسکو بیان کرد: در ستاد بحران موضوعاتی مطرح شد و همه مسئولان عزم راسخی برای پیشگیری از بروز حوادثی نظیر پلاسکو نشان دادند.
 
سردار اشتری اضافه کرد: پلیس نیز توصیه‌هایی در این زمینه داشت که از طریق شورای اصناف این موارد را به اصناف ابلاغ کرد.

نظرات بینندگان