arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۹۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰

توصیه یکی از علما به احمدی نژاد: وقتت را خالی کن و با خانواده ات بگذران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا در گزارشی از حاشیه بیست‌وهشتمین اجلاس سه روزه روسای آموزش و پرورش مناطق مختلف كشور نوشت:

سخنان رییس جمهوری از ابتدا تا انتها با كلی تشویق حاضران همراه شد، گویی كلمه به كلمه سخنان او بر دل شركت كنندگان می نشست. 

**مخالفت عده‌ای با تعطیلات در طول سال مقوله دیگری بود كه رییس جمهوری به آن پرداخت و گفت: كار به ساعت طولانی نیست، زمانی كه انسان استراحت كند وبه تعطیلی برود،كارآیی بالایی خواهد داشت، این موضوع بدیهی و ثابت شده است. 

**وی با اشاره به اینكه گاهی ممكن است دولت روز بین تعطیلات را تعطیل اعلام كند تا مردم بتوانند برای رفع خستگی كار به مسافرتی كوتاه بروند، گفت: در چنین مواقعی برخی می‌گویند دادن تعطیلات به مردم كاری اشتباه است.

احمدی نژاد افزود:این دسته افراد به بیراهه می‌روند، نگاهشان اشتباه است و به مردم بی‌اعتمادند. 

**رییس جمهوری در ادامه سخنان خود به توصیه یكی از علما به وی اشاره كرد و گفت: یكی از علما به من توصیه كرد كه مقداری زمان خود را خالی كرده و آن را با خانواده سپری كنم.

احمدی نژاد گفت: این عالم به من نگفت كه این مقدار كار كرده ای، در نقطه ای دیگر هم كار است، برو آنجا و كار آنجا را نیز انجام بده. 

** رییس جمهوری تاكید كرد كه باید اداره های دولتی پنج‌شنبه و جمعه‌ها تعطیل باشند، زیرا این امر كارایی كارمندان را تا حد بسیاری بالا می برد.

روسای آموزش و پرورش مناطق مختلف كشور برای نشان دادن خوشحالی خود از سخنان خوب و منطقی رییس جمهوری به طور مرتب كف می‌زدند و شعار رییس جمهور تشكر تشكر سر می‌دادند. 

** رییس جمهوری در پایان سخنان خود، شان و مرتبه یك فرهنگی و معلم را در این دنیا قابل مقایسه با هیچ چیز ندانست و تصریح كرد: یكی از بهترین لحظات زندگی من زمانی بود كه به عنوان عرض ارادت بر دست معلم كلاس اول خود بوسه زدم. 

**رییس‌جمهوری در پایان به شعر پرمحتوایی كه در دوران كودكی بسیار می‌شنیدیم اشاره كرد و گفت: 'درس معلم ار بود زمزمه محبتی، جمعه به مكتب آورد طفل گریز پای را... '

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
شهروند خوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
1
1
آفرین کارت درسته دکتر.مردم نیاز به استراحت کنار خانواده دارند من با اینکه کارمند نیستم موافقم یکی از دلایل نا امنی و خشونت همین نبود استراحت است. ای امیر کبیر ایران ای دکتر احمدی نژاد
نظرات بینندگان