arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۰۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰

سود فولکس واگن سه برابر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فولکس واگن که بزرگترین شرکت تولید کننده خودرو در اروپاست روز پنجشنبه اعلام کرد سود خالص این شرکت در فصل دوم و نیمه اول امسال سه برابر شده است. فولکس واگن در بیانیه ای اعلام کرد سود خالص این شرکت در سه ماه منتهی به ژوئن به چهار میلیارد و هفتصد و هشتاد و چهار میلیون یورو( شش میلیارد و هشتصد و شصت میلیون دلار) افزایش یافته است. سود خالص این شرکت در مدت مشابه پارسال یک میلیارد و سیصد و پنجاه و یک میلیون یورو بوده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از فرانکفورت، فولکس واگن اعلام کرد میزان فروش این شرکت در فصل دوم امسال با بیست و یک و نیم درصد افزایش تقریبا چهل میلیارد و سیصد میلیون یورو و در نیمه اول امسال حدود هفتاد و هفت میلیارد و هشتصد میلیون یورو بوده است. رئیس این شرکت اعلام کرد: افزایش تقاضا در بازارهایی که به لحاظ راهبردی مهم تلقی می شوند ادامه دارد.

اما وی افزود:ماههای آینده برای ما چالش برانگیز خواهد بود و ما باید برای حفظ این سطح بسیار سخت تلاش کنیم.

در بیانیه فولکس واگن آمده است انتظار می رود میزان تحویل خودروهای این شرکت در سال دو هزار و یازده رقم ثبت شده در سال دو هزارو ده را پشت سر بگذارد و سود عملیاتی و فروش این شرکت نیز بسیار بیشتر از پارسال باشد. با این حال سرمایه گذاران از اینکه فولکس واگن دورنمایی با جزئیات کامل را برای امسال اعلام نکرده است دلسرد شده اند.

بر این اساس، ارزش سهام این شرکت خودروسازی در بازار بورس فرانکفورت شش ممیز شصت و شش صدم درصد کاهش یافت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
0
0
خوش بحالشون
تازه اونا با اون ساز و کارهای سفت و سختی که تو اروپا دارند اینقدر سود میکنند اگه تو ایران و با این وضع کار میکردند مطمئن باشید سودشون از 100 میلیارد هم بالاتر میزد
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
0
پيش بسوى روزى كه فولكس تويوتا رو بگيره و تبديل به بزرگترين خودرو ساز جهان بشه....
نظرات بینندگان