arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۰۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰

احمدی نژاد : دشمنان ملت ها هیچ اصالت و پناهگاهی در این دنیا ندارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 احمدی نژاد در مراسم آغاز به کار نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، قرآن را کتاب هستی، هدایت و راهنمای انسان تا بالاترین قله کمال یعنی انسان کامل ذکر کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت:‌ از خداوند سپاسگزارم که امروز به همت عالمان و اندیشمندان، جوانان و اهالی قرآن در سراسر این سرزمین الهی، آموزش، تلاوت، قرائت و تلاش برای فهم قرآن ساری و جاریست.

وی ادامه داد: از خداوند سپاسگزارم که امروز فعالیت های قرآنی با سرعت بالا و شتاب روز افزودن در حال گسترش است و تشکر می کنم از همه عزیزانی که برای قرآن، در راه قرآن و در جهت ترویج فرهنگ قرآنی تلاش و مجاهدت می کنند و از خداوند متعال مسئلت دارم که ما را در مسیری هدایت کند که به سرعت از آموزش و فهم ظاهر قرآن به باطن و باطن های قرآن منتقل شویم.

احمدی ن‍ژاد قرآن گفت: قرآن کتاب هستی، هدایت و راهنمای انسان تا بالاترین قله کمال یعنی انسان کامل است و هر انسانی در هر مرتبه ای دریافت خود را از قرآن دارد و تجلی از قرآن است.

وی افزود: می دانید که قرآن بزرگترین هدیه خداوند به انسان، ثقل اکبر، نازل شده از ناحیه عزیز حکیم، کسی که همه آسمانها و زمین را خلق کرده است.

رئیس جمهور کشورمان با اشاره به این که علم و عظمت خداوند را می شود در این کتاب دید گفت: قرآن خداوند را به وحدانیت و یگانگی، رحمانیت و رحمیت معرفی می کند و او را صاحب اسماء‌ حسنی می داند.

وی افزود: سراسر آیات الهی برای معرفت، انذار و بشارت است، پیامبر عزیز ما که پرچمدار تکبیر و تسبیح و رحمته للعالمین بود هم مبشر و منذر است.

آقای احمدی ن‍ژاد نماز را بالاترین فریادها و تجلی توحید، خضوع و خشوع ذکر کرد و گفت: قرآن کریم با همه عظمت نازل شد و اولیا آمدند و مجاهدت کردند تا انسان در صراط مستقیم الهی حرکت کند و به خدا نزدیک شود.

وی افزود: همه آمدند، مجاهدت کردند تا حیات طیبه در زمین برپا شود، از ظلمت نفسانی رها و به نور الهی واصل شود و همه تلاش کردند تا جامعه آرمانی، حکومت عدل و حاکمیت صالحان در زمین برقرار شود و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) برپا شود.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان گفت: درک این ماه با درک و فهم و انس با قرآن متناسب است و جوهر رمضان با قرآن یکی است، ماه مبارک ظرف لیله القدر‌، لیله القدر ظرف قرآن و صاحب آن هم ولی عصر است.

وی پیوند قرآن با ولایت را پیوندی عظیم و ناگسستنی دانست و افزود: هر دو یک حقیقت اما دو تجلی از خداوند متعال هستند و انسان کامل عینیت قرآن است، این دو با هم همراهند و تا روز قیامت جدا نمی شوند.

آقای احمدی نژاد تصریح کرد: پیامبر فرمود: بین شما، قرآن و عترتم را می گذارم،‌ اگر تمسک به این دو با هم باشد، هیچ آسیب، انحراف و حزن و اندوهی در کار نخواهد بود.

وی گفت: خداوند بزرگ را سپاسگزارم که امروز حقیقت جویی و حقیقت طلبی در مردم ما به خصوص جوانان مومن این سرزمین رو به افزایش است، ملت ایران از حق دفاع می کنند و حق طلب هستند.

رئیس جمهور در ادامه افزود: امروز عشق به امام عصر و تعمق و پیوند با قرآن به سرعت نور در سرزمین ایران در حال گسترش است و جوانان ما خود را به ایمان و معرفت الهی مجهز می کنند تا در صحنه انقلاب جهانی حاضر شوند و آنها با عشق به امام زمان، خود را برای تحقق وعده الهی آماده می کنند.

وی گفت: نشاط و حضور در صحنه ها به پشت گرمی به نصرت الهی و عشق به امام عصر است و قرآن و امامت چراغ راهنمای ما در مسیر نیل به قله کمال انسانیت است.

آقای احمدی نژاد در پایان سخنان خود، راه نجات همه بشریت را در تمسک به این حقیقت الهی دانست و گفت: مسیر پیروزی همه ملت ها از مسیر تمسک به قرآن و ولایت است و اگر ملت ها بیدار شوند که به فضل الهی در مسیر بیداریند، با شنیدن ندای حق طلبی صالحان لبیک خواهند گفت.

وی افزود: دشمنان ملت ها هیچ اصالت و پناهگاهی در این دنیا ندارند و قادر نیستند در برابر اراده حق طلبان بایستند که تجلی اراده الهیست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
0
0
این جمله ،خیلی کلی و بی معنیه:
دشمنان ملت ها هیچ اصالت و پناهگاهی در این دنیا ندارند.
نظرات بینندگان