arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۱۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰

کنایه پورمحمدی به احمدی نژاد: چرا به راحتي خلاف قانون را ترويج مي کنید؟/ افزايش تعطيلات غيرقانوني است

رئيس سازمان بازرسي کل کشور در حالي از کاهش ساعات کار و وعده افزايش تعطيلات به شدت انتقاد کرد که رئيس جمهور از احتمال تعطيلي پنج شنبه ها خبر داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس سازمان بازرسي کل کشور در حالي از کاهش ساعات کار و وعده افزايش تعطيلات به شدت انتقاد کرد که رئيس جمهور از احتمال تعطيلي پنج شنبه ها خبر داده است.

به گزارش خبرنگار "انتخاب" از مشهد؛ مصطفي پورمحمدي در همايش تبيين وظايف دستگاه هاي اجرايي در سال جهاد اقتصادي با بيان اين مطلب تأکيد کرد: کساني که پيام کم کاري مي دهند بايد بدانند که از دو منظر اين کار رويکرد درستي نيست؛ نخست اينکه خلاف قانون است و دوم اينکه با توجه به اينکه در سال جهاد اقتصادي قرار داريم، چرا بايد تعطيلي بيشتر شود و ساعات کار کاهش يابد.

وي افزود: چرا به راحتي خلاف قانون را ترويج مي دهند و به آساني قانون را نقض مي کنند. اگر قانون مشکل دارد، مي توان آن را از طريق ارايه لايحه به مجلس اصلاح کرد.

اين مقام مسؤول با بيان اينکه پيام تضعيف و عدم اجراي قانون براي هيچ کس پسنديده نيست، اضافه کرد: اين رويکرد براي يک مسؤول ناپسنديده تر مي باشد.

وي تصريح کرد: در کشوري که در حال جهاد اقتصادي است، چرا بايد تعطيلات بيشتر و کاهش ساعات مورد توجه قرار گيرد.

وي با اشاره به اينکه اگر در فضاي جهاد اقتصادي قرار داريم، بايد کار و تلاش کرد، ادامه داد: وقتي مي گوييم که مديران بايد تلاش بيشتري کنند، تنها به اين معني نيست که تنها مدير زحمت بکشد و کارمندان و زيرمجموعه را در اين مسير هدايت نکنيم.

وي در همين ارتباط تصريح کرد: يک سازمان خوب، سازماني است که کارکنانش همراه مديران تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار "انتخاب" از مشهد؛ رئيس سازمان بازرسي کل کشور در پاسخ به اين پرسش که تعطيلات در تهران بيشتر و در شهرستانها کمتر است، گفت: شما مشهدي ها رعايت قانون را به ما تهراني ها ياد بدهيد.

وي در ادامه با بيان اينکه بسياري از تخلفات در دستگاه ها غيرعمدي بوده است، تصريح کرد: بخشي از اين تخلفات حاصل بي اطلاعي از قانون بوده است که اين ضعف مديران و کارکنان تلقي مي شود.

وي درخصوص نظارت بر حسن اجراي قانون هدفمندي يارانه ها نيز گفت: در اواخر سال 87 که قدمهاي اوليه طرح برداشته شده بود، ما ارزيابي هايي از آن داشتيم و هشدارهايي داديم که خوشبختانه اصلاح شد. در مقام عمل نيز هشدارهايي داده ايم، بنابراين اگر قانون خوب رعايت شود، روند اقتصادي رو به جلو خواهد بود و هدف جهاد اقتصادي نيز محقق مي شود، اما اگر قانون درست اجرا نشود، اميدي به رشد و بهبود اقتصادي نيست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
3
1
خيلي تند ميري عمووو
وايسا ما هم بيايم
تفره نرو بگو چرا تعطيلات پايتخت از بقيه شهرستانها بيشتره؟؟؟؟؟؟؟ شما كه دنبال رعايت قانون هستي بايد همه جا دنبال باشي
smm
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
0
0
کجا بودید وقتی تعطیلات آنچنانی سالهای 74و75و76 رخ داد و تند تند مجلس تصویب میکردحرفهای عجیب و غریب میزنی روز کم شده ساعت کار که کم نشده اگه چند لحظه فکر کنی میبینی حرفهات عجیبه !!!!!!!!!
نظرات بینندگان